logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Przy wspólnym stole na Ty. Tyskie wspiera Banki Żywności

  PR 06.11.2023, przeczytano 1168 razy
ilustracjastrzałka

W ramach świątecznej kampanii „Jesteśmy na Ty przy wspólnym stole. 5 milionów posiłków dla potrzebujących” Tyskie pokazuje moc pomagania oraz niezmiennie zachęca do dbania o dobre relacje i bycie razem. Wspólny projekt marki i Federacji Polskich Banków Żywności umożliwi przekazanie osobom potrzebującym 5 mln posiłków, przygotowanych dzięki wsparciu darowizną finansową od marki Tyskie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-przy-wspolnym-stole-na-ty.-tyskie-wspiera-banki-zywnosci,401952,artykul.html

Tyskie od lat konsekwentnie głosi przekaz porozumienia ponad podziałami. Zachęca do bliskich relacji, wzajemnej pomocy i skracania dystansu, bo więcej nas łączy niż dzieli. Hasło kampanii: „Jesteśmy na Ty przy wspólnym stole. 5 milionów posiłków dla potrzebujących” nakłania do odpowiedzialnych zachowań, promowania idei pomocy oraz zwiększania świadomości w temacie marnowania żywności – szczególnie w okresie okołoświątecznym.

– Święta to szczególny czas dla Banków Żywności. Oprócz darmowej pomocy chcemy zapewnić naszym podopiecznym radość i możliwość spędzenia rodzinnych świąt przy pełnym stole. Dlatego każdy wyraz solidarności i wsparcia społecznego jest dla nas bezcenny i ułatwia realizowanie tej misji – mówi Beata Ciepła, Prezes Federacji Polskich Banków Żywności.

Misją Banków Żywności jest przeciwdziałanie marnowaniu jedzenia i docieranie z posiłkami do osób
w potrzebie. Mechanizm działania jest prosty – polega na dystrybucji produktów spożywczych z krótkim terminem przydatności do spożycia podopiecznym Federacji. W ten sposób Banki Żywności łączą wiele możliwości pozyskiwania żywności i przekazywania jej najbardziej potrzebującym w sposób bardzo efektywny i na olbrzymią skalę, jednocześnie zapobiegając jej niszczeniu.

Z badania przeprowadzonego przez Kompanię Piwowarską1 49% Polaków ocenia zaangażowanie marek i producentów żywności w akcje pomocowe dla potrzebujących pozytywnie, a 57% ankietowanych zgadza się ze stwierdzeniem, że komunikacja działań pomocowych zwiększa świadomość społeczną i może inspirować innych do pomagania.  

Według raportu Banków Żywności „Niedożywienie i głód w Polsce.” około 1,4 miliona osób otrzymuje rocznie pomoc od Federacji. Ciągle jednak według innego raportu tej organizacji „Nie Marnuj Jedzenia 2023 Światowy Dzień Żywności”, zmarnowaniu w Polsce ulega rocznie około 5 milionów ton jedzenia.

Ambasadorami kampanii społecznej wspierającej świąteczną akcję są: Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor.

– Nasza marka łączy ludzi – teraz z Bankami Żywności i ambasadorami akcji wspólnie pomagamy tym, którzy tego potrzebują, zwłaszcza w okresie okołoświątecznym. Dzielenie się z innymi
to najważniejsza wartość, którą możemy przekazać jako Tyskie – mówi Ewa Rychlik, brand manager Tyskie.

Głównym nośnikiem kampanii są spoty wideo, w których oprócz pary ambasadorów, kluczową rolę odkrywa stół. Symbolizuje on spotkanie i wspólnotę, moment, gdy jesteśmy blisko siebie, jesteśmy na TY. Niewyobrażalnie długi stół obrazuje ogromną skalę pomocy zapewnioną podopiecznym Federacji Polskich Banków Żywności.

Podkreślić należy, że pomoc potrzebującym nie jest zależna od sprzedaży produktów marki Tyskie. Kampania ma zachęcić klientów do indywidualnego zaangażowania się w pomoc potrzebującym. Szczegółowe informacje o tym, jak można pomagać i jak uzyskać pomoc znajdują się na stronie: Darowizny żywności | Banki Żywności (bankizywnosci.pl)

Za koncepcję spotów wideo, digital oraz działania PR odpowiada wiodąca agencja marki: Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Reżyserem spotów jest Tadeusz Śliwa, za fotografie odpowiada Zuza Krajewska. Produkcją zajął się zespół MOON films, postprodukcją: Televisor, udźwiękowieniem – Juice, planowaniem mediów – Agencja Mediowa Zenith.

Źródło: Huta 19 im. Joachima Fersengelda

Dodatkowe informacje:

1 źródło: Raport z badania na temat zwyczajów świątecznych Polaków i ich nastawienia do akcji pomocowych marek. Badanie przeprowadzone dla Kompanii Piwowarskiej na ogólnopolskim panelu badawczym Ariadna. Badanie ilościowe typu Omnibus na próbie ogólnopolskiej (CAWI), N=1048. Termin realizacji: październik 2023.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Radamed i EasyDocs w portfolio Triple PR
Agencja Triple PR rozszerza swoje portfolio o dwóch nowych klientów: platformę telemedyczną Radamed oraz EasyDocs, narzędzie do automatyzacji procesów administracyjnych, rozliczeń oraz księgowości w modelu SaaS. Obie marki oferują nowoczesne rozwiązania, które transformują tradycyjne usługi poprzez zaawansowaną cyfryzację. Nawiązane współprace wykraczają poza klasyczne...
Lewandowski kontra Probierz - czy sponsorzy zareagują? Analiza IMM
Konflikt piłkarza Roberta Lewandowskiego i selekcjonera polskiej reprezentacji Michała Probierza przyciągnął uwagę internautów. Według zespołu analityków Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) większość fanów drużyny opowiedziało się w tym sporze za Lewandowskim. Ponadto sprawa odbiła się szerokim echem w mediach, co może realnie wpłynąć na wizerunek kadry narodowej oraz...
Poznaj PPP – Kaktus i Żabka wspierają projekt Młode Głowy
Projekt MŁODE GŁOWY Fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej odpowiada na rosnące potrzeby psychiczne młodych ludzi i ich bliskich, promując zasady Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego (PPP). Jednym z działań w ramach kampanii jest nowa inicjatywa „Poznaj PPP” – edukacyjna akcja realizowana we współpracy z markami Kaktus i Żabka, które zaangażowały się w projekt,...
Samsung: nowy ambasador marki i partnerstwo z targami Art Basel
Już w najbliższy czwartek [1] rozpoczynają się znane na całym świecie prestiżowe targi sztuki Art Basel w Bazylei, które potrwają do 22 czerwca br. Samsung jest oficjalnym partnerem tego międzynarodowego wydarzenia i pełni rolę „Official Art TV” podczas wszystkich edycji – w Bazylei, Hongkongu, Paryżu jak i Miami Beach. Współpraca...
Rodzina, znajomi, eksperci, influencerzy, politycy? Autorytety w kryzysie zaufania
W czasach, gdy świat wymaga od nas opinii na każdy temat, a dezinformacja jest realnym problemem, Polacy najchętniej sięgają po zaufane źródła, czyli rodzinę, znajomych i przyjaciół. Jak pokazuje badanie Human Answer Institute i Zymetrii, nie naukowcom i ekspertom, a właśnie bliskim ufamy najbardziej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764