logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Przy wspólnym stole na Ty. Tyskie wspiera Banki Żywności

  PR 06.11.2023, przeczytano 708 razy
ilustracjastrzałka

W ramach świątecznej kampanii „Jesteśmy na Ty przy wspólnym stole. 5 milionów posiłków dla potrzebujących” Tyskie pokazuje moc pomagania oraz niezmiennie zachęca do dbania o dobre relacje i bycie razem. Wspólny projekt marki i Federacji Polskich Banków Żywności umożliwi przekazanie osobom potrzebującym 5 mln posiłków, przygotowanych dzięki wsparciu darowizną finansową od marki Tyskie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-przy-wspolnym-stole-na-ty.-tyskie-wspiera-banki-zywnosci,401952,artykul.html

Tyskie od lat konsekwentnie głosi przekaz porozumienia ponad podziałami. Zachęca do bliskich relacji, wzajemnej pomocy i skracania dystansu, bo więcej nas łączy niż dzieli. Hasło kampanii: „Jesteśmy na Ty przy wspólnym stole. 5 milionów posiłków dla potrzebujących” nakłania do odpowiedzialnych zachowań, promowania idei pomocy oraz zwiększania świadomości w temacie marnowania żywności – szczególnie w okresie okołoświątecznym.

– Święta to szczególny czas dla Banków Żywności. Oprócz darmowej pomocy chcemy zapewnić naszym podopiecznym radość i możliwość spędzenia rodzinnych świąt przy pełnym stole. Dlatego każdy wyraz solidarności i wsparcia społecznego jest dla nas bezcenny i ułatwia realizowanie tej misji – mówi Beata Ciepła, Prezes Federacji Polskich Banków Żywności.

Misją Banków Żywności jest przeciwdziałanie marnowaniu jedzenia i docieranie z posiłkami do osób
w potrzebie. Mechanizm działania jest prosty – polega na dystrybucji produktów spożywczych z krótkim terminem przydatności do spożycia podopiecznym Federacji. W ten sposób Banki Żywności łączą wiele możliwości pozyskiwania żywności i przekazywania jej najbardziej potrzebującym w sposób bardzo efektywny i na olbrzymią skalę, jednocześnie zapobiegając jej niszczeniu.

Z badania przeprowadzonego przez Kompanię Piwowarską1 49% Polaków ocenia zaangażowanie marek i producentów żywności w akcje pomocowe dla potrzebujących pozytywnie, a 57% ankietowanych zgadza się ze stwierdzeniem, że komunikacja działań pomocowych zwiększa świadomość społeczną i może inspirować innych do pomagania.  

Według raportu Banków Żywności „Niedożywienie i głód w Polsce.” około 1,4 miliona osób otrzymuje rocznie pomoc od Federacji. Ciągle jednak według innego raportu tej organizacji „Nie Marnuj Jedzenia 2023 Światowy Dzień Żywności”, zmarnowaniu w Polsce ulega rocznie około 5 milionów ton jedzenia.

Ambasadorami kampanii społecznej wspierającej świąteczną akcję są: Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor.

– Nasza marka łączy ludzi – teraz z Bankami Żywności i ambasadorami akcji wspólnie pomagamy tym, którzy tego potrzebują, zwłaszcza w okresie okołoświątecznym. Dzielenie się z innymi
to najważniejsza wartość, którą możemy przekazać jako Tyskie – mówi Ewa Rychlik, brand manager Tyskie.

Głównym nośnikiem kampanii są spoty wideo, w których oprócz pary ambasadorów, kluczową rolę odkrywa stół. Symbolizuje on spotkanie i wspólnotę, moment, gdy jesteśmy blisko siebie, jesteśmy na TY. Niewyobrażalnie długi stół obrazuje ogromną skalę pomocy zapewnioną podopiecznym Federacji Polskich Banków Żywności.

Podkreślić należy, że pomoc potrzebującym nie jest zależna od sprzedaży produktów marki Tyskie. Kampania ma zachęcić klientów do indywidualnego zaangażowania się w pomoc potrzebującym. Szczegółowe informacje o tym, jak można pomagać i jak uzyskać pomoc znajdują się na stronie: Darowizny żywności | Banki Żywności (bankizywnosci.pl)

Za koncepcję spotów wideo, digital oraz działania PR odpowiada wiodąca agencja marki: Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Reżyserem spotów jest Tadeusz Śliwa, za fotografie odpowiada Zuza Krajewska. Produkcją zajął się zespół MOON films, postprodukcją: Televisor, udźwiękowieniem – Juice, planowaniem mediów – Agencja Mediowa Zenith.

Źródło: Huta 19 im. Joachima Fersengelda

Dodatkowe informacje:

1 źródło: Raport z badania na temat zwyczajów świątecznych Polaków i ich nastawienia do akcji pomocowych marek. Badanie przeprowadzone dla Kompanii Piwowarskiej na ogólnopolskim panelu badawczym Ariadna. Badanie ilościowe typu Omnibus na próbie ogólnopolskiej (CAWI), N=1048. Termin realizacji: październik 2023.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bossa Nova Events dla Tectum Group
17 maja 2024 roku Tectum Group, ekspert w usługach dekarskich na polskim rynku, zorganizował wydarzenie celebrujące 20-lecie swojej działalności w Polsce oraz inaugurujące nową siedzibę firmy. Realizację eventu powierzono agencji Bossa Nova Events, należącej do grupy Creative Brand Stories.
PIAP uczestniczy w spotkaniu EAC w Sztokholmie
Europejskie stowarzyszenia jednoczą się, aby rozwijać branżę produktów promocyjnych. W dniach 23-24 maja 2024 roku w Sztokholmie w Szwecji Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) uczestniczyła jako słuchacz w spotkaniu kilku europejskich stowarzyszeń i Międzynarodowego Stowarzyszenia Produktów Promocyjnych (PPAI). Podczas wydarzenia przedstawiciele dziesięciu...
Stor9 z rekordowym wzrostem przychodów w 2023 roku
Stor9 – firma dynamicznie rozwijająca się w obszarach produkcji contentu oraz influencer marketingu – osiągnęła wzrost przychodów i zysku netto w 2023 roku. Przychody Stor9 wyniosły 23,9 mln zł, co oznacza 73-procentowy wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Zysk netto w tym okresie zwiększył się o 233% osiągając poziom 457 tys. zł.
mBank nowym klientem Altavia Kamikaze + K2
Altavia Kamikaze + K2 wygrywa przetarg mBanku i rozpoczyna obsługę marki w obszarze social mediów.
Kawy Nescafé w nowych opakowaniach
NESCAFÉ, pierwsza kawa rozpuszczalna, której początki sięgają 1938 roku, prezentuje swoją nową odsłonę. Marka zmienia identyfikację wizualną, którą można już zobaczyć m.in. na półkach sklepowych. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764