Ruszyła nowa kampania digital 360 marki Melissa Pasta Kids znajdującej się w portfolio Melissa Primo Gusto. Komunikacja pod hasłem „Najlepsi przyjaciele każdego niejadka” ma na celu zwrócenie uwagi rodziców na jakościowe żywienie swoich pociech. Dzięki makaronom w kształcie ulubionych postaci z bajek marka pragnie pomóc rodzicom i pokazać, że zdrowe jedzenie nie musi być nudne. Realizacją działań reklamowych zajęły się agencje sayHi.agency i Friends&Brands.
Melissa Pasta Kids, zawierająca w swej ofercie makarony dla dzieci w kształcie ulubionych postaci z bajek, jak Świnka Peppa czy Minionki, rozpoczęła kampanię pod hasłem „Najlepsi przyjaciele każdego niejadka”. Marka w trosce o prawidłowy rozwój najmłodszych, chce zwrócić uwagę na zdrowe jedzenie dzieci i pomóc rodzicom w przyciągnięciu do stołu nawet największego niejadka. Makarony Primo Gusto produkowane są w 100% z semoliny otrzymywanej ze starannie wyselekcjonowanych ziaren pszenicy durum, będącej jakościowo najlepszą spośród uprawianych odmian tego zboża. Produkty są bogate w składniki odżywcze i minerały niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu.
To pierwsza tak duża kampania marki Melissa Pasta Kids, w ramach której planujemy dotrzeć aż do 6 milionów polskich rodziców. W komunikacji skupiamy się na multikanałowej perspektywie, łącząc aktywacje w social mediach (Facebook, Instagram i Youtube), display marketing czy influencer marketing. Na kampanię składa się też seria specjalnie przygotowanych krótkich form video, które aktualnie są najlepiej przyswajalną formą komunikacji w mediach społecznościowych. Do współpracy zaprosiliśmy również starannie dobranych twórców internetowych – polskie mamy influencerki, które jak pokazują badania, są najlepszym źródłem informacji o produktach dla dzieci dla innych mam. To właśnie mikroinfluencerzy kreują dzisiaj większe zaangażowanie w content marki oraz budują autentyczny przekaz - mówi Adam Szudra, Dyrektor Zarządzający z agencji sayHi.agency.
Komunikacja marki Melissa Pasta Kids potrwa do końca tego roku. Realizacją działań influencerskich zajęła się agencja Friends&Brands, a za strategię, ideę kreatywną, kreację materiałów (w tym produkcję video) oraz zakup mediów odpowiada agencja digital sayHi.agency.
Źródło: Friends&Brands