logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Przyjaciele każdego niejadka w kampanii Melissa Pasta Kids

  PR 03.12.2024, przeczytano 278 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła nowa kampania digital 360 marki Melissa Pasta Kids znajdującej się w portfolio Melissa Primo Gusto. Komunikacja pod hasłem „Najlepsi przyjaciele każdego niejadka” ma na celu zwrócenie uwagi rodziców na jakościowe żywienie swoich pociech. Dzięki makaronom w kształcie ulubionych postaci z bajek marka pragnie pomóc rodzicom i pokazać, że zdrowe jedzenie nie musi być nudne. Realizacją działań reklamowych zajęły się agencje sayHi.agency i Friends&Brands.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-przyjaciele-kazdego-niejadka-w-kampanii-melissa-pasta-kids,406707,artykul.html

Melissa Pasta Kids, zawierająca w swej ofercie makarony dla dzieci w kształcie ulubionych postaci z bajek, jak Świnka Peppa czy Minionki, rozpoczęła kampanię pod hasłem „Najlepsi przyjaciele każdego niejadka”. Marka w trosce o prawidłowy rozwój najmłodszych, chce zwrócić uwagę na zdrowe jedzenie dzieci i pomóc rodzicom w przyciągnięciu do stołu nawet największego niejadka. Makarony Primo Gusto produkowane są w 100% z semoliny otrzymywanej ze starannie wyselekcjonowanych ziaren pszenicy durum, będącej jakościowo najlepszą spośród uprawianych odmian tego zboża. Produkty są bogate w składniki odżywcze i minerały niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu.

To pierwsza tak duża kampania marki Melissa Pasta Kids, w ramach której planujemy dotrzeć aż do 6 milionów polskich rodziców. W komunikacji skupiamy się na multikanałowej perspektywie, łącząc aktywacje w social mediach (Facebook, Instagram i Youtube), display marketing czy influencer marketing. Na kampanię składa się też seria specjalnie przygotowanych krótkich form video, które aktualnie są najlepiej przyswajalną formą komunikacji w mediach społecznościowych. Do współpracy zaprosiliśmy również starannie dobranych twórców internetowych – polskie mamy influencerki, które jak pokazują badania, są najlepszym źródłem informacji o produktach dla dzieci dla innych mam. To właśnie mikroinfluencerzy kreują dzisiaj większe zaangażowanie w content marki oraz budują autentyczny przekaz - mówi Adam Szudra, Dyrektor Zarządzający z agencji sayHi.agency.

Komunikacja marki Melissa Pasta Kids potrwa do końca tego roku. Realizacją działań influencerskich zajęła się agencja Friends&Brands, a za strategię, ideę kreatywną, kreację materiałów (w tym produkcję video) oraz zakup mediów odpowiada agencja digital sayHi.agency.

Źródło: Friends&Brands

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale...
Dentsu CEE Summit 2025 – „Return on Impact”
W dniach 15-16 stycznia 2025 roku, w historycznej przestrzeni Fabryki Norblina, odbył się największy event dentsu w tej części świata, podczas którego spotkali się cenieni eksperci, klienci i partnerzy dentsu tworząc przestrzeń do dyskusji, nowych pomysłów, wspierania innowacji i odkrywanie przyszłych możliwości wspólnego rozwoju. Dla dentsu CEE to był też...
Grupa RW przejmuje nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie
Grupa RW dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764