logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Pszczoły poza zasięgiem - dentsu z serialem dla Somersby

  PR 23.07.2024, przeczytano 1301 razy
ilustracjastrzałka

Wiktoria Gąsiewska, Klaudia Halejcio, Jasper Sołtysiewicz, Katarzyna Chojnacka, Maurycy Popiel, Mateusz Socha i Magda Gessler pojawią się w serialu marki Somersby "Pszczoły poza zasięgiem", emitowanym na kanale YouTube. Za koncept kreatywny, strategię i produkcję oraz zakup mediów w całości odpowiadają agencje z grupy dentsu Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-pszczoly-poza-zasiegiem---dentsu-z-serialem-dla-somersby,405089,artykul.html

Akcja serialu toczy się w strefie Beefriendly Somersby Zone, gdzie młode pszczoły z generacji Z mogą odpocząć od ciągłego bycia online. To "wSPAniałe" miejsce, gdzie nie ma zasięgu, powiadomień, ani deadlajnów – wszystko odbywa się w trybie offline. Bohaterowie mają szansę na inspirujący odpoczynek od Internetu i zdrowy powrót do natury. Dla Zetek to będzie nie lada wyzwanie…

"Pszczoły poza zasięgiem" nie tylko bawią, ale także edukują na temat ochrony pszczół i wyzwań, przed którymi stoją te ważne dla ekosystemu zapylacze. Bohaterowie nawiązują do działań i aktywności środowiskowych marki Somersby.

Po raz kolejny Somersby gwarantuje widzom i konsumentom wyjątkowe doświadczenie obcowania z marką, stworzone w formacie, jakiego w kategorii piwo jeszcze nie było. Na wesoło i z przymrużeniem oka mówimy o codzienności Zetek, ale poruszamy też realne problemy pszczelego i ludzkiego świata. Chcemy w przystępny i atrakcyjny sposób zwrócić uwagę na ważny środowiskowo aspekt, jakim są zapylacze. Jako Somersby już po raz kolejny wspieramy owady zapylające i jesteśmy dumni, że takimi działaniami możemy zainteresować konsumentów – mówi Patrycja Skierska, Marketing Manager Carlsberg Polska.

Produkcja serialu w zintegrowany zespole Dentsu dla Generacji Z dała nam mnóstwo satysfakcji, tym bardziej, że mieliśmy pełną otwartość i zaufanie ze strony zespołu Somersby. Ten projekt jest też dla dentsu szczególny, bo temat pszczół jest nam wyjątkowo bliski. Od kilku lat opiekujemy się ulami na dachu naszego biurowca, co jak widać jest źródłem nieustającej inspiracji – komentuje Agnieszka Palmowska, Account Director, dentsu Polska.

Za całość projektu odpowiada grupa dentsu Polska, za strategię mediową agencja iProspect (dentsu Polska), za produkcję PropellerFilm, a proces kreatywny i produkcję koordynuje Red8 Advertising.

Źródło: dentsu Polska

Dodatkowe informacje:

Obsada: Wiktoria Gąsiewska, Magda Gessler, Klaudia Halejcio, Katarzyna Chojnacka, Maurycy Popiel, Mateusz Socha, Jasper Sołtysiewicz
Carlsberg Polska: Patrycja Skierska, Maciej Książek, Olga Kaźmierczak
Agencja: Dentsu Polska
Client Management: Agnieszka Palmowska, Małgorzata Płatek
Reżyser obsady: Joanna Mokosa-Rykalska, Hubert Janczak
Dom produkcyjny: Propeller
Producent kreatywny: Patrycja Matuszewska
Producent wykonawczy: Katarzyna Szypulska
Reżyser: Bart Bandoła
Scenarzysta: Tomasz Perczyński, Piotr Janusz, Bart Bandoła
Szef produkcji: Jakub Kowalski
Kierownik produkcji: Karolina Wilamowska, Joanna Mokosa-Rykalska, Aleksandra Frańczuk
Operator: Malte Rosenfeld
Mistrz oświetlenia: Michał „Larry” Kruk
Realizator dźwięku: Szymon Dobrzyń
Kostiumy: Katarzyna Śródka, Kaja Śródka
Charakteryzacja - Agnieszka Józefina Sasim
Scenografia: Anna Orzechowska, Zuzanna Suniaga-Jóźwiak
Postprodukcja: Piff Post
Kierownik postprodukcji: Karolina Przekorska
Montaż: Patryk Hulist, Patryk Urbański, Borys Georgijew
Kolorkorekcja: Inez Gasek
Udźwiękowienie: Piotr Uszyński
Strategia Mediowa: Małgorzata Jarosz

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
Reklama OOH w Polsce – 1. kw. 2025
Rynek reklamy zewnętrznej w Polsce rozpoczął 2025 rok od lekkiego wzrostu. W I kwartale wartość sprzedaży w trzech głównych segmentach – Klasyczne OOH, City Transport i Digital OOH – wyniosła 169,18 mln PLN, co oznacza wzrost o 1,1% rok do roku.
Informujemy, że w ostatnich dniach otrzymaliśmy alarmujące sygnały o fałszywej akcji reklamowej zachęcającej do inwestycji, obejmującej materiały podszywające się pod komunikaty Żabka Polska. Oświadczamy, że żadna ze spółek należących do naszej Grupy nie jest ich nadawcą. Zgodnie z obowiązującymi w naszej Grupie procedurami, sprawa zostanie niezwłocznie przekazana...
Eizo ColorEdge CG3100X – monitor DCI 4K z obsługą HDR
EIZO zaprezentowało nowy 30,5-calowy model graficzny, ColorEdge CG3100X o rozdzielczości DCI 4K (4096 × 2160). Uzupełni on istniejącą linię monitorów przeznaczonych do postprodukcji wideo, w której są już dostępne modele ColorEdge PROMINENCE CG1 i CG319X. Nowy model CG3100X zapewnia obsługę HDR (High Dynamic Range) w środowiskach edycji i postprodukcji,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764