„Promienna skóra, mniej przebarwień w 3 dni” to claim kampanii nowego, ulepszonego serum Garnier Vitamin C+ zrealizowanej przez Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland). Jej twarzą i ambasadorką jest modelka i influencerka Sylwia Butor. Kampania potrwa do 1 maja.
Serum Garnier Vitamin C+ stało się jeszcze skuteczniejsze za sprawą 4% formuły, która łączy składniki aktywne wspierające redukcję przebarwień różnego pochodzenia. Kampania będzie widoczna w TV, digitalu, OOH, prasie oraz punktach sprzedaży.
Agencja Publicis Warsaw odpowiada za sesję fotograficzną z udziałem Sylwii Butor, adaptację KV, lokalne assety do digitalu, OOH oraz prasy, a także adaptację digitalowych i telewizyjnych materiałów wideo (https://youtu.be/AvGcAWKnp4w). Sesję zdjęciową wykonał Łukasz Pęcak. Za jej organizację oraz postprodukcję materiałów odpowiada Prodigious, również należący do struktur Publicis Groupe. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Wavemaker. Za współpracę z Sylwią Butor odpowiada agencja advocacy Enyo.
Źródło: Publicis Warsaw