logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Publicis Warsaw z kampanią Garnier Vitamin C+

  PR 21.03.2025, przeczytano 438 razy
ilustracjastrzałka

„Promienna skóra, mniej przebarwień w 3 dni” to claim kampanii nowego, ulepszonego serum Garnier Vitamin C+ zrealizowanej przez Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland). Jej twarzą i ambasadorką jest modelka i influencerka Sylwia Butor. Kampania potrwa do 1 maja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-publicis-warsaw-z-kampania-garnier-vitamin-c%2B,408058,artykul.html

Serum Garnier Vitamin C+ stało się jeszcze skuteczniejsze za sprawą 4% formuły, która łączy składniki aktywne wspierające redukcję przebarwień różnego pochodzenia. Kampania będzie widoczna w TV, digitalu, OOH, prasie oraz punktach sprzedaży.

Agencja Publicis Warsaw odpowiada za sesję fotograficzną z udziałem Sylwii Butor, adaptację KV, lokalne assety do digitalu, OOH oraz prasy, a także adaptację digitalowych i telewizyjnych materiałów wideo (https://youtu.be/AvGcAWKnp4w). Sesję zdjęciową wykonał Łukasz Pęcak. Za jej organizację oraz postprodukcję materiałów odpowiada Prodigious, również należący do struktur Publicis Groupe. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Wavemaker. Za współpracę z Sylwią Butor odpowiada agencja advocacy Enyo.

Źródło: Publicis Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764