logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puma nawiązuje współpracę z Raphaëlem Varanem

  PR 18.02.2021, przeczytano 537 razy
ilustracja

PUMA podpisała długoterminowy kontrakt z zawodnikiem Realu Madryt i reprezentacji Francji Raphaëlem Varanem. Jako jeden z najszybszych obrońców na świecie, Varane będzie występował w super lekkich korkach PUMA ULTRA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/puma-nawiazuje-wspolprace-z-rapha%C3%ABlem-varanem,390276,artykul.html

W seniorskiej reprezentacji Francji Varane zadebiutował w wieku zaledwie 19 lat, do tej pory występując w ponad 70 meczach dla swojego kraju. Reprezentował Francję zarówno na Mistrzostwach Świata w 2014 roku, gdzie został nominowany do nagrody dla najlepszego młodego piłkarza, jak i na Mistrzostwach Świata w 2018 roku.

- Raphaël Varane będzie fantastycznym ambasadorem marki PUMA - powiedział Johan Adamsson, Global Director of Sports Marketing and Sports Licensing w PUMA. - Jest uzdolniony technicznie, a w połączeniu z ponadprzeciętną szybkością i siłą jest uważany za jednego z najlepszych obrońców na świecie.

- Jestem zachwycony, że mogę dołączyć do rodziny PUMA na tym etapie mojej kariery i w bardzo ekscytującym okresie dla marki - powiedział Raphaël Varane. - PUMA była dla mnie naturalnym wyborem i jestem zachwycony, że mogę dołączyć do grona jednych z najlepszych graczy w historii piłki nożnej. Czuję, że dzielimy wiele wspólnych wartości, w szczególności spojrzenie PUMA na zrównoważony rozwój, co otwiera możliwości współpracy w obszarach wykraczających poza piłkę nożną.

Varane zadebiutował w barwach Lens w wieku 17 lat, a następnie wystąpił w ponad 300 meczach w Realu Madryt. Zdobył 18 najważniejszych trofeów na poziomie klubowym, w tym trzy tytuły mistrza LaLiga, jedno Copa Del Rey, cztery razy sięgał po puchar Ligi Mistrzów i puchar Klubowych Mistrzostw Świata. W wieku zaledwie 24 lat Varane po raz trzeci w swojej karierze wygrał Ligę Mistrzów, stając się najmłodszym piłkarzem, który dokonał takiego wyczynu.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764