logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Puszcza Białowieska bohaterką kampanii Funduszu Żubra na Spotify

  PR 05.12.2024, przeczytano 375 razy
ilustracjastrzałka

„Pierwszy Las – Rozmowy o Puszczy Białowieskiej” to prowadzony przez Dybę Lach i Filipa Springera podcast, którego sponsorem jest Fundusz Żubra. Na Spotify trwa właśnie przygotowana we współpracy z polskim oddziałem Aleph miesięczna kampania promująca ten projekt. Jej głównym elementem jest spot audio, wspierany przez kreacje displayowe, dostępne zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i w wersji desktopowej platformy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-puszcza-bialowieska-bohaterka-kampanii-funduszu-zubra-na-spotify,406740,artykul.html

Podcast „Pierwszy Las” powstał w związku z premierą filmu „Simona Kossak”, w reżyserii Adriana Panka. Wsparcie obu projektów przez Fundusz Żubra wynika z jego misji edukacyjnej, a także zaangażowania w ochronę środowiska naturalnego i zagrożonych gatunków zwierząt.

– Głównym łącznikiem pomiędzy Funduszem Żubra, filmem „Simona Kossak” i podcastem „Pierwszy Las” jest Puszcza Białowieska: miejsce wyjątkowo cenne dla przyrody i wymagające szczególnej ochrony. Fundusz Żubra od dawna angażuje się w inicjatywy związane z wykupem gruntów, w celu objęcia ich opieką parków narodowych. To działanie jest dla nas szczególnie istotne, ponieważ tereny te stanowią naturalne siedliska zagrożonych gatunków zwierząt – mówi Michał Szczerba, przedstawiciel Funduszu Żubra.

W podcaście można usłyszeć odcinki z udziałem m.in. prof. Bogdana Jaroszewicza, pisarki i dziennikarki Anny Kamińskiej oraz Adama Wajraka, dziennikarza przyrodniczego, który od 1997 r. mieszka w Teremiskach na terenie Puszczy Białowieskiej.

– Podcast "Pierwszy Las" o Puszczy Białowieskiej ma szansę stać się wyjątkowym źródłem wiedzy i inspiracji szczególnie dla pokolenia Z, które coraz częściej sięga po podcasty jako wiarygodne medium – aż 61% przedstawicieli tej generacji ufa podcastom bardziej niż innym formom mediów. Dodatkowo, 74% młodych słuchaczy deklaruje, że podcasty są dla nich źródłem wiedzy o tematach, których brakuje w tradycyjnym systemie edukacji. Spotify to idealna przestrzeń do promocji podcastów, jako że w łatwy sposób można tu dotrzeć do użytkowników, którzy już są stałymi słuchaczami tego medium  dodaje Izabela Biedrowska-Pawlak, Sales Lead Spotify w polskim oddziale Aleph.

Poza Spotify, kampania promowana jest w systemie programmatic na kanałach YouTube i Apple Podcast oraz na Instagramie Funduszu Żubra. Za realizację kampanii odpowiadają agencja Zenith oraz Huta 19 im. Joachima Fersengelda.

Źródło: Aleph

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale...
Dentsu CEE Summit 2025 – „Return on Impact”
W dniach 15-16 stycznia 2025 roku, w historycznej przestrzeni Fabryki Norblina, odbył się największy event dentsu w tej części świata, podczas którego spotkali się cenieni eksperci, klienci i partnerzy dentsu tworząc przestrzeń do dyskusji, nowych pomysłów, wspierania innowacji i odkrywanie przyszłych możliwości wspólnego rozwoju. Dla dentsu CEE to był też...
Grupa RW przejmuje nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie
Grupa RW dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764