logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Pyralgina z nowym spotem telewizyjnym

  PR 19.03.2019, przeczytano 209 razy
ilustracja

Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na stworzenie koncepcji kreatywnej i nadzór produkcyjny nad realizacją spotu reklamowego dla Pyralginy - produktu leczniczego Polpharmy - największego polskiego producenta leków i lidera polskiego rynku farmaceutycznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-pyralgina-z-nowym-spotem-telewizyjnym,381707,artykul.html

- Pyralgina ma wieloletnie doświadczenie w leczeniu bólu, konkretny wizerunek, ugruntowaną pozycję oraz… nowe wyzwania. Nasze podejście kreatywne było więc skierowane na stworzenie komunikacji, która będzie twórcza i efektywna jednocześnie. Wybraliśmy koncept storytellingowy, który przyciąga uwagę i stawia jak najmocniejszy akcent na fakty przemawiające za Pyralginą. Liczymy, że konsumenci po obejrzeniu tego spotu zastanowią się, który przeciwbólowy lek jest faktycznie na silny ból. - mówi Miłosz Sroka, Dyrektor Kreatywny w Hand Made.

Spot reklamowy powstał w kilku wersjach i długościach (30'/ 15'/ 8'/ 5'). Od strony produkcyjnej realizacją zajęło się Studio Filmowe M5.

Można go oglądać w stacjach telewizyjnych od 18 marca br.

Pyralgina to produkt leczniczy do stosowania w bólu o dużym nasileniu, różnego pochodzenia o dużym nasileniu, gorączce, gdy zastosowanie innych środków jest przeciwwskazane lub nieskuteczne.

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TFP Grafika – innowacyjność w druku 3D – pozwól się zaskoczyć
Producent display’ów, opakowań i materiałów POS zaprezentuje się premierowo na FestiwalMarketingu.pl z nowoczesną drukarką 3D MassiVit 1800 PRO - pionierskim rozwiązaniem druku wielkoformatowego 3D dla komunikacji wizualnej.
Kampania społeczna „Od początku”
66% Polaków jako główną przyczynę aborcji postrzega brak wsparcia kobiet w ich najbliższym otoczeniu wynika z badań Fundacji CitizenGO, która rozpoczyna nową ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem: “Od początku”.
A digital na to: KFC
Dziś nasi eksperci zespołu digital na warsztat wzięli wirtualnego influencera KFC - Colonela Sandersa.
Włodzimierz Schmidt ponownie wybrany na Prezesa Zarządu IAB Europe
Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, został ponownie wybrany na stanowisko Prezesa Zarządu IAB Europe – europejskiej organizacji, która skupia swoje działania wokół rozwoju reklamy cyfrowej i edukacji rynku w zakresie potencjału tego sektora. Będzie kierował pracami organizacji do 2021 roku.Włodzimierz...
PGE sponsoruje Zofię Klepacką, multimedalistkę windsurfingu, od 2012 r. i ceni jej sukcesy sportowe. PGE jest sponsorem sportowca, a opinie Zofii Klepackiej są jej opiniami prywatnymi, dlatego – w odniesieniu do spekulacji medialnych – spółka informuje, że nie podejmowała działań mających na celu ograniczenie aktywności medialnej Zofii Klepackiej.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764