logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Pyralgina z nowym spotem telewizyjnym

  PR 19.03.2019, przeczytano 179 razy
ilustracja

Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na stworzenie koncepcji kreatywnej i nadzór produkcyjny nad realizacją spotu reklamowego dla Pyralginy - produktu leczniczego Polpharmy - największego polskiego producenta leków i lidera polskiego rynku farmaceutycznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-pyralgina-z-nowym-spotem-telewizyjnym,381707,artykul.html

- Pyralgina ma wieloletnie doświadczenie w leczeniu bólu, konkretny wizerunek, ugruntowaną pozycję oraz… nowe wyzwania. Nasze podejście kreatywne było więc skierowane na stworzenie komunikacji, która będzie twórcza i efektywna jednocześnie. Wybraliśmy koncept storytellingowy, który przyciąga uwagę i stawia jak najmocniejszy akcent na fakty przemawiające za Pyralginą. Liczymy, że konsumenci po obejrzeniu tego spotu zastanowią się, który przeciwbólowy lek jest faktycznie na silny ból. - mówi Miłosz Sroka, Dyrektor Kreatywny w Hand Made.

Spot reklamowy powstał w kilku wersjach i długościach (30'/ 15'/ 8'/ 5'). Od strony produkcyjnej realizacją zajęło się Studio Filmowe M5.

Można go oglądać w stacjach telewizyjnych od 18 marca br.

Pyralgina to produkt leczniczy do stosowania w bólu o dużym nasileniu, różnego pochodzenia o dużym nasileniu, gorączce, gdy zastosowanie innych środków jest przeciwwskazane lub nieskuteczne.

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764