logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pytanie „A co, jeśli…?” po raz kolejny w kampanii PZU

  PR 10.10.2024, przeczytano 282 razy
ilustracjastrzałka

„A co, jeśli…?” – pod takim hasłem PZU wystartował z kampanią produktową promującą indywidualne ubezpieczenia na życie i zdrowie. PZU zachęca do ubezpieczania się od nieprzewidzianych zdarzeń i zapewnienia sobie oraz bliskim ochrony życia i zdrowia. Ubezpieczyciel oferuje podstawowe ubezpieczenia, do których można dokupić ubezpieczenia dodatkowe, np. na wypadek ciężkich chorób, leczenia szpitalnego czy utraty sprawności w życiu codziennym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pytanie-_a-co%2C-jesli%E2%80%A6_-po-raz-kolejny-w-kampanii-pzu,406038,artykul.html

– Kampania indywidualnych ubezpieczeń na życie „A co, jeśli…?” jest naturalną kontynuacją działań komunikacyjnych, którymi od połowy sierpnia promowaliśmy naszą kompleksową ofertę. W najbliższych tygodniach będziemy skupiać uwagę Polaków na korzyściach płynących z indywidualnych ubezpieczeń na życie, pokazując, że nasze produkty są dopasowane do potrzeb różnych grup, na różnych etapach życia – mówi Marta Strzyżewska, dyrektor zarządzająca ds. marketingu i zaangażowań społecznych w Grupie PZU.

Ubezpieczenie PZU Perspektywa na Przyszłość łączy w sobie trzy elementy. Finansowe zabezpieczenie bliskich na wypadek śmierci oznacza, że wskazane przez ubezpieczonego osoby otrzymają gwarantowaną początkową sumę ubezpieczenia ujętą w polisie, która może się zwiększać w kolejnych latach umowy dzięki premiom i waloryzacji składki. Ubezpieczenie oferuje także gromadzenie środków na przyszłość – na koniec okresu ubezpieczenia klient otrzyma całą sumę zgromadzoną na polisie, czyli świadczenie z tytułu dożycia końca okresu ubezpieczenia. Dzięki ubezpieczeniom dodatkowym można zapewnić sobie, swojemu małżonkowi albo partnerowi i dzieciom ochronę m.in. w razie następstw nieszczęśliwych wypadków i zdarzeń związanych z ciężkimi chorobami.

Ubezpieczenie na wypadek ciężkich chorób, w razie zdiagnozowania choroby objętej zakresem ubezpieczenia, to dodatkowe pieniądze, które można przeznaczyć m.in. na utrzymanie się w czasie, kiedy np. nie można pracować, szybkie rozpoczęcie leczenia w prywatnych placówkach medycznych, spłacanie bieżących zobowiązań finansowych (np. opłacanie rachunków czy rat kredytu). Ochrona oferowana przez PZU obejmuje nie tylko najczęstsze choroby, takie jak nowotwór złośliwy, zawał serca, udar mózgu czy neuroboreliozę, ale też wiele chorób rzadkich. Z kolei pieniądze z dodatkowego indywidualnego ubezpieczenia na wypadek leczenia szpitalnego można wykorzystać np. na rehabilitację, odpoczynek i powrót do zdrowia czy bieżące potrzeby i wydatki.

Z ubezpieczeniem PZU Wsparcie Najbliższych osoby wskazane przez ubezpieczonego mogą otrzymać pieniądze po jego śmierci. Te środki mogą przeznaczyć np. na zabezpieczenie zobowiązań finansowych (np. spłatę pożyczki czy kredytu), wsparcie domowego budżetu czy pokrycie kosztów pogrzebu. Co ważne, osoby wskazane w polisie otrzymają pieniądze bez postępowania spadkowego i nie zapłacą podatku od spadków i darowizn ani podatku od zysków kapitałowych.

Kampania promująca indywidualne ubezpieczenia na życie PZU wystartowała 1 października i potrwa do 10 listopada. W jej trakcie realizowane będą szerokie działania - w telewizji (spot 15-sekundowy), w kanale  digital, w oddziałach PZU oraz wśród agentów ubezpieczyciela. Kreacje przygotowała agencja 2012, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis.

Spot 15-sekundowy: 

Źródło: PZU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piątnica promuje Serki Wiejskie
Od 20 stycznia 2025 roku startuje kampania promująca Serki Wiejskie z Piątnicy w dwóch wariantach: wysokobiałkowym oraz z dodatkiem owoców. Spoty reklamowe koncentrują się na wyjątkowych cechach tych produktów – zarówno smakowych, jak i funkcjonalnych. Serek Wiejski wysokobiałkowy to idealna opcja dla osób prowadzących aktywny tryb życia, a...
Novo Nordisk – globalna firma działająca w branży farmaceutycznej po raz trzeci wybrała agencję AHAVA PR do obsługi działań komunikacyjnych w ramach kampanii “Porozmawiajmy szczerze o otyłości”. Decyzja o zaangażowaniu AHAVA PR w prace nad 6. edycją kampanii była podyktowana wysokim poziomem zrozumienia specyfiki projektu i branży oraz wypracowaniem innowacyjnego,...
Podrażnione gardło w kampanii Fiorda
Ruszyła nowa kampania Fiorda – wspiera, gdy podrażnione gardło doskwiera
Działy marketingu i PR w 2024 roku: praca i płace
Transformacja cyfrowa i zmieniające się priorytety biznesowe sprawiają, że firmy coraz częściej koncentrują się na zatrudnianiu ekspertów pełniących kluczowe role w działach marketingu i PR. Jak pokazuje raport Grafton Recruitment „Wynagrodzenia i trendy w przedsiębiorstwach 2024”, choć dynamika rekrutacji w tych obszarach pozostała umiarkowana, rosło zapotrzebowanie na...
Seniorzy wolni od dyskryminacji - kampania społeczna
Zbliżający się Dzień Babci i Dziadka to świetna okazja do tego, by pokazać z czym zmagają się osoby starsze. Fundacja Projekt Starsi rozpoczęła kampanię przeciw dyskryminacji ze względu na wiek. Bohaterami kampanii są wyjątkowi seniorzy - Pani Jadwiga, Pan Henryk i Pani Barbara. Co ich łączy? Nigdy nie doświadczyli dyskryminacji z powodu swojego wieku. Abyśmy mogli ich...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764