Polski producent nowoczesnych systemów IT dla produkcji zaprezentował odświeżoną stronę internetową. Zmiana ma na celu dostosowanie serwisu do wciąż poszerzanej oferty firmy i lepszą komunikację z odbiorcami marki.
Twórca i dostawca uznanych na rynku systemów Queris MES oraz Queris CMMS zyskał nowy serwis dostosowany do aktualnych wymogów klientów, najnowszych standardów technologicznych i oczekiwań swoich odbiorców.
Uporządkowana struktura
Na stronie pojawiła się zmieniona szata wizualna, uporządkowana została nawigacja, a rozbudowane informacje o firmie i jej produktach zyskały nową, przejrzystą strukturę. Serwis został zaprojektowany w zgodzie z zasadami UI/UX, dzięki czemu poruszanie się po nim jest bardzo intuicyjne, a znalezienie potrzebnych informacji znacznie łatwiejsze niż dotychczas.
Więcej informacji i funkcji
Kilkumiesięczne prace nad zmianą zaowocowały także dodatkowymi treściami i znacznie poszerzonymi informacjami o sztandarowych rozwiązaniach producenta. Ponadto pojawiły się nowe funkcje i możliwości łatwiejszego nawiązania kontaktu.
Zmiany w komunikacji marki
Nowa strona internetowa jest początkiem szerszych zmian komunikacyjnych marki. Queris wraz z rozwojem działalności chce być bliżej klientów i budować z nimi jeszcze trwalsze relacje. W związku z tym spółka reorganizuje swoje działania marketingowe, które mają skupiać się na zwiększeniu dostępności firmy dla klientów i mocniejszym zaznaczeniu jej szerokiej obecności na rynku.
Źródło: Queris