logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radosław Kawęcki kolejnym ambasadorem marki Pocztex

  PR 05.12.2022, przeczytano 368 razy
ilustracja

Radosław Kawęcki – polski pływak, wielokrotny mistrz świata i Europy, został  drugim, po siatkarzu Mateuszu Bieńku, ambasadorem marki Pocztex. Obaj sportowcy pojawią się w jesiennej kampanii billboardowej Poczty Polskiej na nośnikach outdoorowych, w mediach społecznościowych i Internecie. Kampania potrwa od 1 do 31  grudnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radoslaw-kawecki-kolejnym-ambasadorem-marki-pocztex,398238,artykul.html

Po znanym i popularnym siatkarzu Mateuszu Bieńku kolejnym ambasadorem marki Pocztex został Radosław Kawęcki - czterokrotny mistrz świata na krótkim basenie, na dystansie 200 metrów, trzykrotny mistrz Europy, dwukrotny wicemistrz świata oraz ośmiokrotny mistrz Europy na krótkim basenie, na dystansie 100 metrów.

Sport to niezwykle ważny element kultury masowej, przyciągający uwagę ogromnej liczby widzów i silnie oddziałujący na naturalne ludzkie emocje. Dzięki temu jest doskonałym narzędziem do budowania emocjonalnej części wizerunku niemalże każdej marki, dlatego też Poczta Polska postawiła na promocję  swojej sztandarowej usługi Pocztex poprzez sport.

– Marka Pocztex to kluczowy brand Poczty Polskiej, pozycjonowany jako nowoczesna usługa, ofertująca multikanałowość dostaw i wygodę odbioru przesyłek. Wierzymy w to, że wykorzystanie w kampanii reklamowej znanych i cieszących się sympatią oraz popularnością sportowców przyciągnie uwagę potencjalnych Klientów. Zarówno na rynku, jak i w sporcie – wygrywają najlepsi. Poczta Polska jest gotowa na rywalizację z największymi graczami. Pocztex to w stu procentach rodzimy kapitał, a jego konkurencyjna oferta powinna zainteresować wielu Klientów – podkreśla Krzysztof Falkowski, prezes Poczty Polskiej.

W kreacjach zobaczymy naszych ambasadorów, którzy przekonali się, że Pocztex to sprawdzona i godna polecenia usługa świadczona na najwyższym poziomie. Hasło „Mistrzowski serwis” czy „Mistrzowski styl”, połączone z głównym przesłaniem kampanii „Pocztex sprawdzi się każdemu”, zachęca klientów do przekonania się, jaki jest Pocztex. Proste i lekkie hasło daje możliwość przekonania odbiorców, że marka jest dobra, sprawna, a także polecana przez tych, którzy już ją sprawdzili.

– Mateusz Bieniek i Radosław Kawęcki - kojarzeni z mistrzowskim serwisem czy perfekcyjnym stylem, odnoszący spektakularne sukcesy w uprawianych przez siebie dyscyplinach sportowych, idealnie wpisują się w wartości, jakie prezentuje marka Pocztex. Tworząc „Mistrzowską Paczkę” , ambasadorzy wzmacniają wiarygodność naszej usługi i jej rynkową pozycję – podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej.

Kreacje z wykorzystaniem ambasadorów Pocztexu znajdą się w  ogólnopolskiej kampanii reklamowej wykorzystującej digital internet, komunikację na profilach społecznościowych oraz DOOH - spektakularne, wielkoformatowe ekrany, kurtyny LED, wolnostojące podświetlane ekrany zlokalizowane w najbardziej ruchliwych punktach aglomeracji miejskich, jak również na dworcach kolejowych.

Źródło: Poczta Polska S.A.

www.poczta-polska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764