logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Raji: An Ancient Epic - Platige Image prezentuje nowy trailer gry

  PR 26.10.2020, przeczytano 953 razy
ilustracja

Studio Platige Image przygotowało krótki trailer gry Raji: An Ancient Epic, wyprodukowanej przez Nodding Heads Games. Dotychczas produkcja była dostępna jedynie na konsolę Nintendo Switch, zaprezentowana animacja dotyczyła edycji na platformy PC, PS4 oraz Xbox One.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-raji%3A-an-ancient-epic---platige-image-prezentuje-nowy-trailer-gry,388939,artykul.html

Wyreżyserowany przez Tomasza Karelusa trailer przedstawia przemianę tytułowej bohaterki - Raji z młodej, wrażliwej dziewczyny w wybrańczynię bogów, gotową do stawienia czoła swoim demonicznym przeciwnikom i odzyskania utraconego brata. Klimat starożytnej epopei wymagał wyjątkowej oprawy - całość powstała w stylizowanej konwencji, a assety wymagały silnej autorskiej wyobraźni, ponieważ ich wygląd nie miał precedensu w rzeczywistej architekturze. Zespołowi Platige zależało również na utrzymaniu konwencji, którą wypracowali autorzy gry.

- Mozaiki, liczne rzeźby; skały, antyczny mur, świątynia, ogromny most i mury warowne pałacu. To architektura, którą musieliśmy wykreować. Symultanicznie powstawała animacja, która w kulminacyjnym momencie silnie czerpie z pradawnej, hinduskiej sztuki walki. Dzięki temu finalna scena wygląda bardzo widowiskowo. Animacja i jej reżyseria to bez wątpienia silne atuty tego projektu – komentuje Maciej Szewczenko, VFX Supervisor ze studia Platige Image.

Zadaniem Platige Image było również stworzenie modelu głównej bohaterki na bazie jej uproszczonego modelu z wersji na konsolę Nintendo Switch. Najważniejsze było przekazanie historii Raji poprzez tekstury - od młodej księżniczki po wojowniczkę. Istotne były również wszystkie ornamenty pojawiające się na biżuterii i ubraniach, pokazujące jej pochodzenie.

- Sama Raji, jej oręż, a nawet oponent, którego nie do końca widzimy w kamerze; to postaci, które musiały powstać. Oddzielnej uwagi wymagała biżuteria głównej bohaterki, a także jej suknia. To był dla nas nie tylko ciekawy projekt, ale również  artystyczna przygoda - podsumowuje Maciej Szewczenko.

  • Trailer można zobaczyć TUTAJ.

Źródło: Platige Image

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764