Marka naturalnej wody mineralnej Rodowita z Roztocza otwiera sezon nową kampanią marketingową: „Rodowita. Odkryj swoją prawdziwą naturę”. Nowa komunikacja ilustruje wielowymiarowość natury ludzkiej i inspiruje do życia w zgodzie ze sobą, ze swoim naturalnym rytmem.
Rodowita rozumie współczesne wyzwania i pragnienia konsumentów. Marka podkreśla, że wzorzec piękna nie jest jeden, a naturalność i życie w zgodzie ze swoim światem wewnętrznym są cenniejsze niż podążanie za wykreowanymi ideałami. Wymaga to sporej determinacji, ale też wewnętrznej siły. Łyk Rodowitej z głębokiego roztoczańskiego źródła pozwala uzupełnić poziom naturalnej siły, poczuć orzeźwienie i działać dalej.
W nowym spocie przedstawiamy historie różnych kobiet, w różnym wieku, a każda z nich prowadzi życie o zupełnie innej dynamice. Bohaterki wyróżniają się cechami, które charakteryzują także wilczyce – są mądre, odważne, ale także rodzinne i opiekuńcze. Wilcza metafora i inspiracja dziką naturą są kontynuacją komunikacji Rodowitej przy jednoczesnym jej odświeżeniu np. poprzez mocną scenę otwarcia, kiedy główna bohaterka ścina włosy na krótko.
Emocjonalny charakter fabuły ma na celu przyciągnąć uwagę nowych konsumentów, a także odnowić świadomość marki wśród obecnych.
Nowa komunikacja w naturalny sposób ma także zachęcić konsumentów do zaproszenia natury do ich życia za pomocą wody mineralnej Rodowitej, dostępnej w wariantach: niegazowanym, delikatnie gazowanym oraz gazowanym, jak również w wielu formatach: 1,5 l, 1 l, 0,6 l oraz 1 l i 0,6 l z korkiem sportowym.
W ramach nowej kampanii powstał także spot do kultowej promocji konsumenckiej „WILCZKI RODOWITA”, w której za zakup wody Rodowitej i rejestrację dowodów zakupu na www.wilczki-rodowita.pl konsumenci otrzymują za darmo maskotki wilczków. W ramach tegorocznej akcji „WILCZKI” Rodowita przeznacza część dochodu z akcji Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę na rzecz działań niosących pomoc dzieciom.
Koncepcję kreatywną oraz opracowanie spotów reklamowych przygotowała agencja Havas Engage, za produkcję odpowiada dom produkcyjny Dynamo, za postprodukcję studio Delapost. Reżyserię emocjonalnej historii powierzono Marysi Makowskiej, której spoty reklamowe to nie tylko piękne obrazy, ale także pięknie i odważnie opowiedziane historie. W ramach nowej kampanii powstały spoty 30- i 15-sekundowe, 8-sekundowy billboard sponsorski oraz materiały promocyjne digital. Za zakup mediów do nowej kampanii odpowiada dom mediowy Starcom.
- Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=TJIKVZHGg1s
Źródło: Havas PR Warsaw