logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Raodowita - Odkryj swoją prawdziwą naturę. Nowy spot

  PR 06.06.2024, przeczytano 369 razy
ilustracjastrzałka

Marka naturalnej wody mineralnej Rodowita z Roztocza otwiera sezon nową kampanią marketingową: „Rodowita. Odkryj swoją prawdziwą naturę”. Nowa komunikacja ilustruje wielowymiarowość natury ludzkiej i inspiruje do życia w zgodzie ze sobą, ze swoim naturalnym rytmem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-raodowita---odkryj-swoja-prawdziwa-nature.-nowy-spot,404517,artykul.html

Rodowita rozumie współczesne wyzwania i pragnienia konsumentów. Marka podkreśla, że wzorzec piękna nie jest jeden, a naturalność i życie w zgodzie ze swoim światem wewnętrznym są cenniejsze niż podążanie za wykreowanymi ideałami. Wymaga to sporej determinacji, ale też wewnętrznej siły. Łyk Rodowitej z głębokiego roztoczańskiego źródła pozwala uzupełnić poziom naturalnej siły, poczuć orzeźwienie i działać dalej.

W nowym spocie przedstawiamy historie różnych kobiet, w różnym wieku, a każda z nich prowadzi życie o zupełnie innej dynamice. Bohaterki wyróżniają się cechami, które charakteryzują także wilczyce – są mądre, odważne, ale także rodzinne i opiekuńcze. Wilcza metafora i inspiracja dziką naturą są kontynuacją komunikacji Rodowitej przy jednoczesnym jej odświeżeniu np. poprzez mocną scenę otwarcia, kiedy główna bohaterka ścina włosy na krótko.

Emocjonalny charakter fabuły ma na celu przyciągnąć uwagę nowych konsumentów, a także odnowić świadomość marki wśród obecnych.
Nowa komunikacja w naturalny sposób ma także zachęcić konsumentów do zaproszenia natury do ich życia za pomocą wody mineralnej Rodowitej, dostępnej w wariantach: niegazowanym, delikatnie gazowanym oraz gazowanym, jak również w wielu formatach: 1,5 l, 1 l, 0,6 l oraz 1 l i 0,6 l z korkiem sportowym.

W ramach nowej kampanii powstał także spot do kultowej promocji konsumenckiej „WILCZKI RODOWITA”, w której za zakup wody Rodowitej i rejestrację dowodów zakupu na www.wilczki-rodowita.pl konsumenci otrzymują za darmo maskotki wilczków. W ramach tegorocznej akcji „WILCZKI” Rodowita przeznacza część dochodu z akcji Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę na rzecz działań niosących pomoc dzieciom.

Koncepcję kreatywną oraz opracowanie spotów reklamowych przygotowała agencja Havas Engage, za produkcję odpowiada dom produkcyjny Dynamo, za postprodukcję studio Delapost. Reżyserię emocjonalnej historii powierzono Marysi Makowskiej, której spoty reklamowe to nie tylko piękne obrazy, ale także pięknie i odważnie opowiedziane historie. W ramach nowej kampanii powstały spoty 30- i 15-sekundowe, 8-sekundowy billboard sponsorski oraz materiały promocyjne digital. Za zakup mediów do nowej kampanii odpowiada dom mediowy Starcom.

Źródło: Havas PR Warsaw

havas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Cele dekarbonizacyjne Group One zaakceptowane przez SBTi
Polska niezależna grupa marketingowo-technologiczna Group One jako pierwsza firma z sektora mediowego w Polsce przeszła przez naukową weryfikację celów dekarbonizacji i otrzymała od międzynarodowej inicjatywy Science Based Targets initiative (SBTi) akceptację średniookresowych celów klimatycznych. Tylko 34 przedsiębiorstwa w Polsce jak dotąd dołączyły do grupy certyfikowanych...
SMAKuj życie z Eduscho - jesienna odsłona kampanii marki
Eduscho, marka kawowa z portfolio Tchibo, która w marcu br. zadebiutowała na polskim rynku, zaprezentowała nową, jesienną odsłonę komunikacji marketingowej. Tym razem skupia się na smaku i buduje skojarzenia z chwilami radości i wytchnienia, których każdy z nas poszukuje. Wielokanałowe działania mają inspirować konsumentów do codziennego SMAKowania...
Kierunek Kreatywny przygotował kampanię dla dewelopera Ekopark
Od połowy października ruszyła kampania „Wysokie wymagania” krakowskiego dewelopera Ekopark. Kampania podejmuje temat wyboru mieszkania z szerokiej oferty marki. Strategia komunikacji została oparta o pokazanie dopasowania mieszkania do konkretnych wymogów dane klienta. Jak piszą twórcy kampanii, agencja Kierunek Kreatywny: “Bo nie jest ważne, ile...
Mediaplus wygrał przetarg na obsługę mediową Bosch
Agencja mediowa Mediaplus (Group One) rozpoczyna współpracę z marką Bosch, czołowym producentem sprzętu AGD, w zakresie strategii, planowania i zakupu wszystkich mediów. To wynik wygranego międzynarodowego przetargu przez grupę Mediaplus International na obsługę budżetu na 38 światowych rynkach.
Zakładamy się… w kampanii Durex i Sexedpl
„Zakładamy się…” – tak Durex we współpracy z SEXEDPL zachęca do skupienia uwagi na bliskości i bezpieczeństwie podczas sytuacji intymnych. Bezpieczeństwo może zapewnić Durex Invisible – najcieńsze prezerwatywy w portfolio marki, gdyż jedynie prezerwatywa chroni zarówno przed nieplanowaną ciążą, jak i przed chorobami przenoszonymi...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764