logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Razem do mety: marketing sportowy i podsumowanie konferencji Sigma Bis

  PR 16.05.2024, przeczytano 464 razy
ilustracja

Sponsoring sportowy oraz sposoby na jego efektywne wykorzystanie były tematem przewodnim konferencji „Razem do mety” organizowanej przez dom mediowy Sigma BIS. Omawiano bardzo szerokie spektrum zagadnień takich jak wykorzystanie sponsoringu jako elementu media mixu w kampaniach reklamowych, mierzenie jego wpływu na sprzedaż, zaangażowanie marek w promocję aktywności fizycznej młodych Polaków czy realizację projektów esportowych i gamingowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/razem-do-mety%3A-marketing-sportowy-i-podsumowanie-konferencji-sigma-bis-,404236,artykul.html

W trakcie konferencji organizowanej 14 maja odbyło się łącznie 11 wystąpień, podczas których swoją wiedzą dzielili się przedstawiciele Sigmy BIS, a także ORLEN S.A., PZU, Inquiry, TVP, New Age Media, Kantar, Viaplay Polska, Sport.pl, Proxi.cloud czy InStreamly. W sali Cinema City w galerii Westfield Arkadia pojawiło się ponad 260 osób, a wydarzenie poprowadził dziennikarz Radosław Przybysz.

ilustracjastrzałka

– Sponsoring sportu to nie mecenat. Ogromna suma wiedzy i inspiracji, zgromadzonych przez Sigmę przy udziale naszych partnerów, dobitnie tego dowodzi. Wiemy jak z marketingu sportowego uczynić skuteczne narzędzie komunikacji. Naszą misję widzimy w propagowaniu tego know-how z korzyścią zarówno dla marek naszych klientów, jak i dla sportu. Wierzę, że nasza konferencja, w której wzięło udział ponad 260 uczestników, pomoże w realizacji tej misji – mówi Jaromir Sroga, Prezes Zarządu Sigma BIS.

Patronem honorowym wydarzenia było IAB Polska. Uczestnicy i prelegenci konferencji „Razem do mety” zdobyli punkty międzynarodowego certyfikatu DIMAQ. Partnerem strategicznym konferencji było Biuro Reklamy Kinowej New Age Media.

Źródło: SIGMA BIS S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
Kampania „Europejskie pieczarki, ukryty skarb”
Zaplanowana w 2023 roku na trzy lata, dofinansowana przez Unię Europejską, kampania promująca spożycie grzybów w 9 europejskich krajach przynosi spektakularne efekty. Liczne krajowe inicjatywy, media lokalne i społecznościowe z Belgii, Francji, Niemczech, Węgier, Irlandii, Włoch, Holandii, Hiszpanii i Polski kierują uwagę konsumentów na niezaprzeczalne wartości, jakie...
Rusza kampania „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku”
Zdrowie i higiena oczu są kluczowymi elementami komfortu życia, niezależności i bezpieczeństwa w każdym wieku. Z badań przeprowadzonych w ramach kampanii „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku” wynika, że 81% seniorów odczuwa dolegliwości związane ze wzrokiem w codziennych sytuacjach, a aż 55% ma problemy z funkcjonowaniem z powodu niesprawności...
5. edycja E-commerce Trends Summit 2024
Generuj rekordowe zyski i podbijaj nowe rynki – zachęca najnowsza edycja konferencji E-commerce Trends Summit, skierowanej do osób związanych ze sprzedażą online. Wydarzenie odbędzie się 19 września w formule hybrydowej w Centralnym Domu Technologii w Warszawie. Na scenie wystąpią zagraniczni i polscy eksperci (nazwiska już wkrótce!). Organizatorem jest ICAN...
iPoster dołącza do firm członkowskich IAB Polska
iPoster to właściciel i operator największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych. W swojej ofercie posiada blisko 600 wysokiej jakości nośników typu totem i spectacular (wielkoformatowe nośniki digital) w 78 centrach handlowych w 47 miastach, w tym w Warszawie, Krakowie, Poznaniu czy Wrocławiu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764