
Sponsoring sportowy oraz sposoby na jego efektywne wykorzystanie były tematem przewodnim konferencji „Razem do mety” organizowanej przez dom mediowy Sigma BIS. Omawiano bardzo szerokie spektrum zagadnień takich jak wykorzystanie sponsoringu jako elementu media mixu w kampaniach reklamowych, mierzenie jego wpływu na sprzedaż, zaangażowanie marek w promocję aktywności fizycznej młodych Polaków czy realizację projektów esportowych i gamingowych.
W trakcie konferencji organizowanej 14 maja odbyło się łącznie 11 wystąpień, podczas których swoją wiedzą dzielili się przedstawiciele Sigmy BIS, a także ORLEN S.A., PZU, Inquiry, TVP, New Age Media, Kantar, Viaplay Polska, Sport.pl, Proxi.cloud czy InStreamly. W sali Cinema City w galerii Westfield Arkadia pojawiło się ponad 260 osób, a wydarzenie poprowadził dziennikarz Radosław Przybysz.
– Sponsoring sportu to nie mecenat. Ogromna suma wiedzy i inspiracji, zgromadzonych przez Sigmę przy udziale naszych partnerów, dobitnie tego dowodzi. Wiemy jak z marketingu sportowego uczynić skuteczne narzędzie komunikacji. Naszą misję widzimy w propagowaniu tego know-how z korzyścią zarówno dla marek naszych klientów, jak i dla sportu. Wierzę, że nasza konferencja, w której wzięło udział ponad 260 uczestników, pomoże w realizacji tej misji – mówi Jaromir Sroga, Prezes Zarządu Sigma BIS.
Patronem honorowym wydarzenia było IAB Polska. Uczestnicy i prelegenci konferencji „Razem do mety” zdobyli punkty międzynarodowego certyfikatu DIMAQ. Partnerem strategicznym konferencji było Biuro Reklamy Kinowej New Age Media.
Źródło: SIGMA BIS S.A.