logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Portfolio: Rebranding Atikus - nowa identyfikacja wizualna dewelopera

   25.04.2024, przeczytano 1137 razy
ilustracja

Atikus to marka dewelopera, w której DNA zaszyte są sztuka projektowania oraz realizacji. Założyciele marki to dwóch pasjonatów: architektury oraz budownictwa i swoje zamiłowania starają skutecznie realizować w zakresie kolejnych, zrealizowanych inwestycji. Ich motto: „Mieszkaj wygodnie” wskazuje na zaangażowanie i dbałość o każdy detal, bo wiedzą jak ważne jest to z punktu widzenia końcowego komfortu mieszkania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding-atikus---nowa-identyfikacja-wizualna-dewelopera,404010,artykul.html

Nowe logo Atikus

Znak marki Atikus nie mógł być przygotowany inaczej niż w oparciu o solidną koncepcję i konstrukcję. W koncepcji rysuje się nietypowa litera „a”, na wzór struktury budynku.

ilustracjastrzałka

Architektura marki Atikus

W architekturze marki, Atikus występuje jako marka parasolowa, nadrzędna. Niższy poziom stanowią realizowane inwestycje, które postanowiliśmy ujednolicić wizerunkowo budując alfabet marki Atikus. Kolejne realizacje otrzymują swój znak: literę bądź cyfrę (lub zestawienie obu) w oparciu o opracowany, charakterystyczny krój liter, który dostarczyliśmy marce Atikus w postaci gotowego fontu do stosowania.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Rebranding marki Atikus - zakres:

  • ustalenie zasad strategii komunikacji marki
  • uporządkowanie architektury marki Atikus
  • nowe logo Atikus
  • system znaków poszczególnych inwestycji marki Atikus (font)
  • klucz wizualny marki Atikus
  • projekty druków firmowych
  • projekty materiałów cyfrowych (media społecznościowe)
  • projekt graficzny i wdrożenie strony www (Atikus + inwestycje)

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Zasady stosowania i konstrukcji kluczowych elementów komunikacji opisane zostały w obszernym systemie identyfikacji wizualnej marki.

Źródło: Brandglow

www.brandglow.pl


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: Brandglow

(Brandglow )

Brandglow o sobie:

Jesteśmy agencją brandingową.

Chcesz ciekawie opowiadać historię swojej marki? Chcesz, żeby Twoi klienci zapamiętali Twoją markę? Pomożemy Ci, by Twoi klienci skupili na niej swoją uwagę!

Analiza marki, strategia, identyfikacja wizualna firmy, projektowanie logo, projektowanie materiałów drukowanych, zgodnych z koncepcją wizerunkową firmy, dostarczanie aplikacji multimedialnych czy tworzenie stron internetowych to nasza domena.

Elastycznie dobieramy i projektujemy narzędzia do sytuacji rynkowej tak, aby wspomagać Państwa w działaniach marketingowych i by te odnosiły zamierzony skutek, a Wasza marka była dobrze postrzegana i rozpoznawalna.

Skupiamy uwagę na Twojej marce!

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Google AI: narzędzia kreowania zasobów kreatywnych w reklamie
Podczas Google Marketing Live przedstawiliśmy nowe narzędzia do kontroli generowania zasobów kreatywnych, wciągające reklamy, funkcje wizualnego opowiadania historii.
Cyfrowe doświadczenia przenoszą się do sklepów stacjonarnych
Dwie trzecie kupujących szuka inspiracji wewnątrz sklepu, a ekrany cyfrowe stają się idealnym medium do prezentowania pełnej gamy oferty i opcji jej personalizacji. Marki mogą prowadzić najbardziej błyskotliwe kampanie, aby przyciągnąć uwagę kupujących na ulicach handlowych lub w galeriach, jednak niezmienną prawdą pozostaje to, iż niezależnie od tego, jakie reklamy klienci...
Modelki AI czy ambasadorowie marek? Kto jest bardziej skuteczny?
Analiza danych, automatyzacja procesów, personalizacja ofert czy tworzenie contentu to tylko kilka zadań marketingowców, w których coraz częściej wykorzystywana jest sztuczna inteligencja. Używanie narzędzi działających w oparciu o AI pozwala na zwiększenie wydajności zespołu i coraz większą skuteczność kampanii marketingowych. Cyfrowe modelki to przyszłość mediów...
Gextrecs. Brandglow dla Polskiej Agencji Kosmicznej
GEXTRECS (GOVSATCOM Extreme Events Civil Security Service) to projekt realizowany w ramach programu Horyzont Europa m.in. przez Polską Agencję Kosmiczną. Jego celem jest przygotowanie innowacyjnych scenariuszy oraz realizacja demonstracji dotyczących sytuacji kryzysowych przy wykorzystaniu usług bezpiecznej łączności satelitarnej dla użytkowników rządowych, czyli GOVSATCOM.
Jak social media mieszają w demokracji algorytmami rekomendującymi treści
Sensacyjne nagłówki klikają się lepiej niż wyważone polemiki. To sprawia, że są też bardziej widoczne na platformach społecznościowych, takich jak Facebook, bo ich algorytmy premiują „angażujące” treści. W czasie kampanii wyborczej ten wyścig po uwagę może mieć poważne konsekwencje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764