logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Rebranding piwa Cornelius - nowe etykiety

  PR 26.07.2022, przeczytano 745 razy
ilustracja

Cornelius – marka piwa z portfolio Browaru Piotrków – wprowadza nowe etykiety na wszystkie warianty piwa Cornelius. Autorem ich projektów jest Studio Ikar. Nowe etykiety są częścią zmiany identyfikacji i wizerunku marki. Za wprowadzenie ich do komunikacji odpowiada agencja reklamowa FENO, która kontynuuje obsługę piwa Cornelius rozpoczętą po wygranym przetargu w 2021 roku – zgodnie z wypracowaną wtedy strategią komunikacji CHILL NIEJEDNO MA IMIĘ.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-rebranding-piwa-cornelius---nowe-etykiety,396713,artykul.html

- Po kilku latach od ostatnich zmian przyszła pora na nowe otwarcie dla marki Cornelius i dla jej dotychczasowych oraz nowych odbiorców – mówi Michał Leszczyński, Dyrektor Marketingu Browaru Piotrków. – Pomimo pandemii i trudności na rynku pracowaliśmy intensywnie nad rozwojem marki Cornelius w regionie i w całej Polsce. Aktywizowaliśmy sprzedaż, zwiększaliśmy dystrybucję i udziały w rynku. Mamy świetny produkt – a dokładniej: świetną linię piw, którym należy się nowa, współczesna, modna i w inteligentny sposób lifestylowa odsłona. Dlatego zdecydowaliśmy się na strategiczne i kreatywne podejście agencji FENO do zmiany marki w 2021 roku, a teraz przechodzimy do zwieńczenia zmian wizerunkowych – wprowadzamy nowe etykiety autorstwa Studia Ikar na wszystkie 6 wariantów piwa Cornelius.

Rebranding piwa Cornelius to przykład skutecznego zastosowania aktualnych i nowych trendów w designie. Zdecydowanej zmianie uległ logotyp – na nowych etykietach ma on jasny symbol koguta, znanego od wieków symbolu browarnictwa piotrkowskiego. Wyrazistości nabrało słowo HAZY (mętny), podkreślające wyjątkowość procesu warzenia piwa i jego efekt końcowy, tak istotny dla odbiorców marki Cornelius. Kolejnym wynikiem rebrandingu jest unifikacja stylistyczna wszystkich wariantów.

Dzięki nowej komunikacji, wypracowanej przez agencję FENO, marce Cornelius o wiele bliżej do piw craftowych, niż do koncernowych, co jest w 100% zgodne z istotą piwa Cornelius i miejscem jego warzenia – Browarem Piotrków – gdzie od lat liczy się niezmiennie jakość piwa, a nie jego ilość.

Agencja FENO od lat z powodzeniem realizuje kampanie dla największych marek. Unikalne połączenie kompetencji strategicznych, kreatywnych i mediowych pozwala z sukcesem pracować nad skutecznymi rozwiązaniami strategiczno-komunikacyjnymi w bardzo szerokim zakresie. Rok 2022 r. FANO zaczęło z wyróżnieniem Magazynu Press uzyskując tytuł „Efektywność Roku 2021”.

Marka Cornelius należy do Browaru Piotrków, wchodzącego w skład firmy DRINK ID. Historia browaru sięga 1927 roku, a wszystkie gatunki piw warzone są w oparciu o tradycyjne metody browarnicze, wyłącznie przy użyciu naturalnych składników: najwyższej jakości słody i chmiele. Oprócz marki Cornelius, Browar Piotrków jest również producentem piwa Trybunał oraz Beczkowe, a także marek napojowych X Energy i Wild Rock Cider.

Źródło: FENO

www.feno.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764