logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebranding Upacjenta kolejnym krokiem w rozwoju firmy

  PR 06.07.2020, przeczytano 1009 razy
ilustracjastrzałka

Nowa identyfikacja wizualna i claim uPacjenta podkreślają nowoczesność usługi i jednocześnie akcentują ustabilizowaną pozycję rynkową firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding-upacjenta-kolejnym-krokiem-w-rozwoju-firmy,387667,artykul.html

uPacjenta rozpoczęło swoją działalność jako startup w 2017 roku. Od tego czasu firma dynamicznie się rozwija, poszerzając dostępność swoich usług oraz ich zakres, a także nawiązując kolejne współprace partnerskie.  Nowy etap w swojej działalności uPacjenta postanowiło odwzorować w zmienionej identyfikacji wizualnej i claimie “Kierunek Zdrowie”. Wprowadzone zmiany podkreślają historię marki, jednocześnie akcentując jej nowoczesność oraz mocno ustabilizowaną pozycję rynkową.

- Domowe badania krwi oraz konsultacje online z lekarzami i diagnostami, które oferujemy, cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Musimy przyznać, że z niszy, jaką były domowe badania krwi, zrobiliśmy trend i jest to dla nas ogromna satysfakcja. Biznes, który kilka lat temu zaczęliśmy tworzyć z Konradem Kargolem, Co-Founderem & COO uPacjenta, okazał się w pełni skalowalny. Dziś, przeprowadzając rebranding uPacjenta, możemy podkreślić, że jesteśmy nowoczesną marką, która prężnie rozwija się na rynku medycznym - mówi Dominik Swadźba, CEO uPacjenta.

Kierunek Zdrowie

W swojej strategii uPacjenta skupia się na tym, aby w pozytywny sposób edukować swoich odbiorców i nie straszyć ich chorobami. Nowy claim podkreśla główny cel marki, jakim jest dbanie o zdrowie Polek i Polaków oraz zwiększanie ich świadomości na temat badań profilaktycznych. Kierunek Zdrowie nawiązuje także do specyfiki usługi realizowanej w domach, do których specjaliści dojeżdżają firmowymi samochodami. Na pojazdach również znajdzie się nowy logotyp oraz hasła związane z usługą.

Nowy logotyp uPacjenta

Logotyp zaprojektowany przez Miłosza Cichonia i Aleksandrę Kutę, Product Designerów uPacjenta, symbolizuje swoją formą wartości marki i jej innowacyjność. Obowiązujący do tej pory logotyp został przekształcony w dwa ramiona krzyża, które przypominają przytulny dom. Dzięki wpisaniu znaku w kwadrat jest on bardziej spójny i wyraża ton oraz w styl, w jakim komunikuje się marka.

Kolejna zmiana to użycie wersalików w samej nazwie marki. Wcześniejszy zapis z wykorzystaniem kapitalików był mylący dla odbiorców, którzy nie byli pewni, jak należy zapisywać nazwę oraz w jaki sposób ją wymawiać. Odświeżony logotyp klarownie pokazuje, jak należy czytać zapis nazwy uPacjenta.  

- Zaproponowane przez nas zmiany to świadoma ewolucja, a nie rewolucja, gdyż chcieliśmy zachować wykształcony przez lata charakter marki. Oprócz zmiany wyglądu samego sygnetu i fontu postanowiliśmy uprościć dotychczasową kolorystykę, która z uwagi na swoje nasycenie niekiedy sprawiała problemy z czytelnością.  Przekształciliśmy ją za pomocą obliczeń na kole kolorów w taki sposób, by była komplementarna. Dodaliśmy także gradient, który nadaje całemu logotypowi trójwymiarowości  - mówi Miłosz Cichoń, Product Designer w uPacjenta.

Rebranding marki uPacjenta to również m.in. szereg zmian na stronie internetowej, odświeżona komunikacja w mediach społecznościowych oraz nowe projekty materiałów promocyjnych.

Źródło: uPacjenta

www.upacjenta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764