logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Rebranding Warszawskiej Szkoły Języka Japońskiego

  PR 10.02.2021, przeczytano 689 razy
ilustracjastrzałka

WSJJ zaprezentowała nową identyfikację wizualną. Autorem rebrandingu jest agencja interaktywna Bloomnet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-rebranding-warszawskiej-szkoly-jezyka-japonskiego,390164,artykul.html

Warszawska Szkoła Języka Japońskiego świętuje w tym roku 10-lecie działalności. Placówka, oprócz organizacji kursów, od lat pełni też funkcję centrum kultury: współpracuje z ambasadą Japonii, organizuje wyjazdy do Azji i prowadzi warsztaty kulturowe. Nowa identyfikacja miała jeszcze bardziej podkreślić szeroką działalność edukacyjną placówki.           

Rebranding uwzględniał nowe logo, stronę internetową opartą na autorskich ilustracjach oraz inne elementy identyfikacji takie jak grafiki promocyjne, projekty dyplomów, prezentacji i voucherów, papier firmowy, wizytówki.

- Budując nową identyfikację skupiliśmy się na elementach charakterystycznych dla Japonii, ale jednocześnie uwzględniliśmy zestaw skojarzeniowy właściwy dla naszego kręgu kulturowego. Dobór motywów jest więc dopasowany do europejskiego odbiorcy - mówi Łukasz Dudko, założyciel agencji Bloomnet.

To kolejny w ostatnich miesiącach projekt realizowany przez Bloomnet dla branży edukacyjnej. Pod koniec ubiegłego roku agencja odpowiadała m.in. za rebranding szkoły językowej Live z Łodzi oraz za projekt strony szkoły Sokrates z Warszawy.

ilustracjastrzałka

Źródło: Bloomnet

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania promująca drukarki Canon ze spotami w TV i muralem w centrum Warszawy
Spoty w największych stacjach telewizyjnych, mural przy metrze Politechnika, akcja influencerska, promocja w social mediach oraz na największych portalach informacyjnych – Canon wystartował ze swoją zintegrowaną kampanią pod hasłem “Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon”. Jej celem jest upowszechnienie w Polsce domowych wydruków oraz zbudowanie...
Europejska premiera Samsung The Wall for Virtual Production podczas targów IBC 2023
Dwa modele The Wall są już dostępne w Europie, umacniając pozycję Samsung jako lidera w obszarze wirtualnych studiów produkcyjnych XR (extended reality)
Międzynarodowy Festiwal Fotografii Przyrodniczej „Wizje Natury” to wydarzenie, które już od 18 lat integruje miłośników przyrody. Firma Nikon objęła rolę sponsora strategicznego festiwalu, konkursów Związku Polskich Fotografów Przyrody „Fotograf Roku 2023” oraz Otwartego Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Przyrodniczej...
Nowa grupa komunikacji marketingowej – Creative Brand Stories – skupia trzy agencje o specjalizacjach obejmujących komplementarne obszary komunikacji marketingowej. Jej celem jest dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań w ramach experiential marketingu. Creative Brand Stories integruje w sobie kompetencje firm: Bossa Nova Events – od ponad 16 lat działającej w...
Rusza kampania „Tydzień Lasów FSC”
Tydzień Lasów to kampania zainicjowana przez Forest Stewardship Council, która podkreśla korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Jej celem jest zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony środowiska, przeciwdziała spadkowi bioróżnorodności oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764