logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Recycling i elastyczność we wnętrzach nowego biura Pepsico

  PR 09.09.2022, przeczytano 457 razy
strzałkistrzałka
Recycling i elastyczność we wnętrzach nowego biura Pepsico ZOBACZ ILUSTRACJE

Zaprojektowane zgodnie z globalnymi wytycznymi biuro PepsiCo oferuje różnorodne przestrzenie, a co za tym idzie zastosowano w nim wiele unikalnych rozwiązań i zadbano o detale. Za wymagające dużej precyzji prace budowlano-wykończeniowe odpowiadali eksperci zajmujący się fit-outem z Tétris, dla których była to kolejna realizacja w Koneserze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-recycling-i-elastycznosc-we-wnetrzach-nowego-biura-pepsico,397166,artykul.html

W maju br. globalny koncern z branży spożywczej PepsiCo przeprowadził się do nowej siedziby zlokalizowanej w bezpośrednim sąsiedztwie warszawskiego Centrum Praskiego Koneser, w biurowcu Monopol. Firma postawiła na nowoczesną przestrzeń dostosowaną do pracy hybrydowej oraz ekologiczne materiały z recyklingu, co jest spójne z jej strategią. Za koncepcję biura zajmującego 3. i 4. piętro, o łącznej powierzchni 3 550 mkw., odpowiadała pracownia architektoniczna MIXD, projekt wykonawczy przygotowała pracownia AD-STUDIO, a fit-out powierzono firmie Tétris.

Monopol to jeden z dwóch pięciokondygnacyjnych biurowców połączonych ze sobą garażem podziemnym. Inwestycja należąca do Liebrecht & wooD została zrealizowana zgodnie z zasadami zrównoważonego budownictwa, co potwierdza certyfikat BREEAM Interim New Construction na poziomie Excellent. To przykład wkomponowania nowego obiektu w historyczną tkankę z XIX w., bowiem budynki znajdują się nieopodal terenu dawnej Fabryki Wódek „Koneser”. Inwestycja, w którą Tétris był zaangażowany i odpowiadał za wykonanie etapu shell and core, łączy w sobie postindustrialny styl i nowoczesność.

- Ta oryginalna, historyczna, a zarazem nowoczesna przestrzeń spełniał nasze oczekiwania, także pod względem ekologicznym, co jest dla nas istotne ze względu na naszą strategię pep+. Jest ona widoczna także w projekcie wnętrza, wykorzystanych materiałach i rozwiązaniach, jakie zaproponowaliśmy pracownikom, czyli np. zrezygnowaliśmy z butelek na rzecz wody z kranu i napojów dostępnych w nalewakach. Samo biuro jest również odzwierciedleniem założeń naszego globalnego programu »Work that Works«, który definiuje miejsce pracy na nowo. Jest ono zarówno przystosowane do pracy hybrydowej, jak i oferuje naszym pracownikom różnorodne przestrzenie do realizacji zadań na miejscu. Projekt wnętrza był wymagający, zawierał dużo detali oraz materiałów o różnych fakturach. Dlatego zależało nam, by etap wykonawczy powierzyć doświadczonemu partnerowi i nasz wybór padł na firmę Tétris. - Emilia Bryl, Project Manager, PepsiCo

Przestrzeń wykonana dla PepsiCo reprezentuje nowy trend, który kształtuje się od czasu pandemii. Jest on związany z odchodzeniem od open space na rzecz różnorodnych, inspirujących stref, przeznaczonych do pracy zespołowej lub kreatywnej. Mowa tu o salach konferencyjnych, biurkach do pracy na stojąco i siedząco, przez strefy z kanapami i innego typu siedziskami, po miejsca do pracy w skupieniu jak wyciszone salki czy budki do prowadzenia rozmów telefonicznych. Dla zapewnienia płynności korzystania z biura zainstalowany został system do rezerwacji biurek i miejsc parkingowych za pomocą aplikacji PEPspace.

- Wnętrze nowego biura PepsiCo definiują kolory, branding produktów w postaci neonów, grafik czy tapet na ścianach, różnego typu faktury, struktury, łączone elementy i mnóstwo roślin zielonych. Wykonaliśmy dekoracyjne sufity akustyczne w kształcie żebrowanych kół, dekoracyjne okładziny metalowe z poddrukiem, a na całej powierzchni znajduje się 2 500 mkw. tynku akustycznego z celulozy. Na uwagę zasługują też blat recepcyjny oraz blaty stołów kuchennych, które wykonane zostały z nakrętek od butelek. - Krzysztof Jastrzębski, Senior Project Manager w Tétris

Eksperci z Tétris odpowiadali także za wykonanie ścian z płyt gipsowo-kartonowych, szklanych ścian, podniesionych podłóg, dekoracyjnego tynku barwionego w masie oraz kompleksową realizację instalacji elektrycznej, kanalizacyjnej i wentylacyjnej.

- Prace budowlano-wykończeniowe dla PepsiCo zajęły nam 4 miesiące – to niedużo biorąc pod uwagę fakt, że działaliśmy w trakcie rozpoczynającej się wojny w Ukrainie, co miało wpływ na dostawy i dostępność pracowników. Niemniej będąc firmą globalną o wiele łatwiej mogliśmy sobie poradzić z tego typu wyzwaniami. - Tomasz Spalik, Business Development Director w Tétris

Biuro PepsiCo to kolejny udany projekt fit-out firmy Tétris w Centrum Praskim Koneser. Wcześniej wykonała realizacje takich marek jak: Atende, Butelkownia – Centrum Eventowe, Clico, Kantar, Liebrecht & wooD, WeCARE i wielu innych.

Źródło: Tétris

Galeria: Nowe biura PepsiCo: Recycling i elastyczność

Dodatkowe informacje:

*Zdjęcia obiektu wykonała Kinga Skalik

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu X z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford
Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym NOIR EXTREME PARFUM. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).
Erecruiter wybiera Kohe
Studio KOHE zostało wybrane do współpracy przez eRecruiter (część Grupy Pracuj), dostawcę platformy do zarządzania rekrutacjami. KOHE odpowiedzialne było za całościowe opracowanie strony www.erecruiter.pl
Havas PR Warsaw, jako partner, wspierał tegoroczną edycję badania prowadzonego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą. Celem badania było poznanie skali zaangażowania firm w działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.
Sharp NEC Display Solutions Europe będzie uczestniczyć w targach Integrated Systems Europe (ISE) 2023, w dniach od 31 stycznia do 3 lutego, wystawiając się na stoisku E600 w hali 3 w Fira Barcelona w Hiszpanii. To kolejny rok, gdy Sharp/NEC podzieli się z uczestnikami targów swoją ekspercką wiedzą i doświadczeniem wynikającym z połączenia dwóch...
Łukasz Plona chief technology officerem w Cube Group
Łukasz Plona objął stanowisko chief technology officera w Cube Group. Będzie odpowiedzialny za rozwój realizowanych w agencji projektów technologiczno-analitycznych oraz wprowadzanie innowacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764