logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Recycling i elastyczność we wnętrzach nowego biura Pepsico

  PR 09.09.2022, przeczytano 1577 razy

Zaprojektowane zgodnie z globalnymi wytycznymi biuro PepsiCo oferuje różnorodne przestrzenie, a co za tym idzie zastosowano w nim wiele unikalnych rozwiązań i zadbano o detale. Za wymagające dużej precyzji prace budowlano-wykończeniowe odpowiadali eksperci zajmujący się fit-outem z Tétris, dla których była to kolejna realizacja w Koneserze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-recycling-i-elastycznosc-we-wnetrzach-nowego-biura-pepsico,397166,artykul.html

W maju br. globalny koncern z branży spożywczej PepsiCo przeprowadził się do nowej siedziby zlokalizowanej w bezpośrednim sąsiedztwie warszawskiego Centrum Praskiego Koneser, w biurowcu Monopol. Firma postawiła na nowoczesną przestrzeń dostosowaną do pracy hybrydowej oraz ekologiczne materiały z recyklingu, co jest spójne z jej strategią. Za koncepcję biura zajmującego 3. i 4. piętro, o łącznej powierzchni 3 550 mkw., odpowiadała pracownia architektoniczna MIXD, projekt wykonawczy przygotowała pracownia AD-STUDIO, a fit-out powierzono firmie Tétris.

Monopol to jeden z dwóch pięciokondygnacyjnych biurowców połączonych ze sobą garażem podziemnym. Inwestycja należąca do Liebrecht & wooD została zrealizowana zgodnie z zasadami zrównoważonego budownictwa, co potwierdza certyfikat BREEAM Interim New Construction na poziomie Excellent. To przykład wkomponowania nowego obiektu w historyczną tkankę z XIX w., bowiem budynki znajdują się nieopodal terenu dawnej Fabryki Wódek „Koneser”. Inwestycja, w którą Tétris był zaangażowany i odpowiadał za wykonanie etapu shell and core, łączy w sobie postindustrialny styl i nowoczesność.

- Ta oryginalna, historyczna, a zarazem nowoczesna przestrzeń spełniał nasze oczekiwania, także pod względem ekologicznym, co jest dla nas istotne ze względu na naszą strategię pep+. Jest ona widoczna także w projekcie wnętrza, wykorzystanych materiałach i rozwiązaniach, jakie zaproponowaliśmy pracownikom, czyli np. zrezygnowaliśmy z butelek na rzecz wody z kranu i napojów dostępnych w nalewakach. Samo biuro jest również odzwierciedleniem założeń naszego globalnego programu »Work that Works«, który definiuje miejsce pracy na nowo. Jest ono zarówno przystosowane do pracy hybrydowej, jak i oferuje naszym pracownikom różnorodne przestrzenie do realizacji zadań na miejscu. Projekt wnętrza był wymagający, zawierał dużo detali oraz materiałów o różnych fakturach. Dlatego zależało nam, by etap wykonawczy powierzyć doświadczonemu partnerowi i nasz wybór padł na firmę Tétris. - Emilia Bryl, Project Manager, PepsiCo

Przestrzeń wykonana dla PepsiCo reprezentuje nowy trend, który kształtuje się od czasu pandemii. Jest on związany z odchodzeniem od open space na rzecz różnorodnych, inspirujących stref, przeznaczonych do pracy zespołowej lub kreatywnej. Mowa tu o salach konferencyjnych, biurkach do pracy na stojąco i siedząco, przez strefy z kanapami i innego typu siedziskami, po miejsca do pracy w skupieniu jak wyciszone salki czy budki do prowadzenia rozmów telefonicznych. Dla zapewnienia płynności korzystania z biura zainstalowany został system do rezerwacji biurek i miejsc parkingowych za pomocą aplikacji PEPspace.

- Wnętrze nowego biura PepsiCo definiują kolory, branding produktów w postaci neonów, grafik czy tapet na ścianach, różnego typu faktury, struktury, łączone elementy i mnóstwo roślin zielonych. Wykonaliśmy dekoracyjne sufity akustyczne w kształcie żebrowanych kół, dekoracyjne okładziny metalowe z poddrukiem, a na całej powierzchni znajduje się 2 500 mkw. tynku akustycznego z celulozy. Na uwagę zasługują też blat recepcyjny oraz blaty stołów kuchennych, które wykonane zostały z nakrętek od butelek. - Krzysztof Jastrzębski, Senior Project Manager w Tétris

Eksperci z Tétris odpowiadali także za wykonanie ścian z płyt gipsowo-kartonowych, szklanych ścian, podniesionych podłóg, dekoracyjnego tynku barwionego w masie oraz kompleksową realizację instalacji elektrycznej, kanalizacyjnej i wentylacyjnej.

- Prace budowlano-wykończeniowe dla PepsiCo zajęły nam 4 miesiące – to niedużo biorąc pod uwagę fakt, że działaliśmy w trakcie rozpoczynającej się wojny w Ukrainie, co miało wpływ na dostawy i dostępność pracowników. Niemniej będąc firmą globalną o wiele łatwiej mogliśmy sobie poradzić z tego typu wyzwaniami. - Tomasz Spalik, Business Development Director w Tétris

Biuro PepsiCo to kolejny udany projekt fit-out firmy Tétris w Centrum Praskim Koneser. Wcześniej wykonała realizacje takich marek jak: Atende, Butelkownia – Centrum Eventowe, Clico, Kantar, Liebrecht & wooD, WeCARE i wielu innych.

Źródło: Tétris

Galeria: Nowe biura PepsiCo: Recycling i elastyczność

Dodatkowe informacje:

*Zdjęcia obiektu wykonała Kinga Skalik

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764