logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Red8 Advertising autorem kreacji kampanii parówek Tarczyński Naturalnie

  PR 08.09.2020, przeczytano 4509 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Red8 Advertising przygotowała kolejną kampanię reklamową dla marki Tarczyński, tym razem promującą parówki z linii Tarczyński Naturalnie. Kampania jest kontynuacją dotychczasowej platformy komunikacyjnej marki Tarczyński opartej na budowaniu dumy z polskiego produktu w różnych częściach świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-red8-advertising-autorem-kreacji-kampanii-parowek-tarczynski-naturalnie,388374,artykul.html

W obecnej komunikacji to Niemcy, a dokładnie w Bawarczycy zachwycają się naturalnymi parówkami z linii Tarczyński Naturalnie. Ponieważ Bawaria budzi skojarzenia z naturą, właśnie Alpy Bawarskie stanowią tło historii; tym samym podkreślany jest prosty, naturalny skład parówki z linii Tarczyński Naturalnie. Bohaterami spotu są przebywający w Alpach Polacy, którzy polecają rodzinie Bawarczyków parówki z Polski – zdaniem wielu najbardziej naturalne parówki na świecie.

W ramach kampanii zostały przygotowane spoty 30 i 15 sekundowe, bumpery i billboardy sponsorskie, a także key visuale.

Spot emitowany będzie w głównych kanałach telewizyjnych, jak również w sieciach tematycznych i kanałach VOD. Kampania wsparta będzie także multimedialną komunikacją w Internecie, kinach, materiałami POS i reklamą w prasie handlowej. Działaniom towarzyszyć będą również akcje trade marketingowe, których celem będzie przykuwająca wzrok ekspozycja w punktach sprzedaży.

Za kreację reklamy odpowiada agencja RED8 Advertising, a za jej produkcję Lemon Film i Bites Studio, a za postprodukcję studio Televizor. Reżyserem reklamy jest Piotr Janowski. Za budżet mediowy kampanii odpowiada Havas Media.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764