logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Remadays Warsaw 2021 – Kreatywni. Otwarci na nowe

   06.08.2020, przeczytano 939 razy
ilustracjastrzałka

Zbliżająca się edycja targów z pewnością będzie wyjątkowa. Pierwsza połowa roku była trudna dla każdego z nas i zweryfikowała wiele planów. Ten czas pokazał, że trzeba być przygotowanym na wyzwania. Dlatego warto otworzyć się na nowe, na to co przyniesie przyszłość. Zgodnie z kilkuletnią tradycją międzynarodowe targi reklamy i druku odbędą się w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie w dniach od 10 do 12 lutego 2021 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-remadays-warsaw-2021-%E2%80%93-kreatywni.-otwarci-na-nowe,388025,artykul.html

Pandemia koronawirusa wywarła wpływ także na firmy z branży reklamowej i druku oraz na organizację wydarzeń targowych. Jednak my podwijamy rękawy i robimy wszystko co w naszej mocy, aby dobrze przygotować się do najbliższej edycji targów RemaDays Warsaw. Spełnimy wszystkie normy sanitarne, aby zarówno wystawcy jak i zwiedzający czuli się bezpiecznie i komfortowo. Na bieżąco obserwujemy sytuację w kraju i na świecie oraz śledzimy komunikaty odpowiednich instytucji. Jesteśmy przygotowani na organizację jednych z największych targów reklamy i druku w 2021 roku. Chcemy wspierać branżę w tych trudnych czasach i możemy zapewnić, że mimo różnych obostrzeń oferta targowa będzie stała na wysokim poziomie.

Najbliższa edycja odbędzie się pod hasłem KreaTywni, Otwarci na nowe. Zbiegło się ono z sytuacją powszechnej pandemii. Targi organizowane po tym wyjątkowo trudnym okresie będą inne. Wiele firm musiało zmienić swoje plany, przechodziły na pracę zdalną, wprowadzały zupełnie nową ofertę i dokonywały zmian ułatwiających przystosowanie się do nowej rzeczywistości. Dlatego najbliższa edycja RemaDays Warsaw będzie okazją do zaprezentowania zupełnie nowych pomysłów i otwarcie się na wyzwania w kolejnych miesiącach. Stawiamy również na kreatywność, która nieodzownie jest związana z branżą reklamową. Każdego roku wystawcy starają się sprostać wysokim oczekiwaniom zwiedzających i z pewnością na początku przyszłego roku po raz kolejny każda ze stron będzie zadowolona. Rzeczywistość pokazała, że nawet w trudnych momentach branża dobrze sobie radzi i poszukuje nowych, kreatywnych rozwiązań. Dlatego podczas RemaDays Warsaw 2021 jesteśmy otwarci na nowości i pomysły ludzi z branży. Liczymy, że kreatywność będzie przyświecała wszystkim uczestnikom imprezy.

Jasnym staje się, iż w całej branży targi wywołają ogromne zainteresowanie. To przecież tu można zapoznać się z produktami, które znajdują się na absolutnym światowym topie. To właśnie na RemaDays Warsaw możemy poznać najnowsze technologie produkcji związane z szeroko pojętą reklamą.

Promocja targów trwa, robimy wszystko aby w lutym 2021 roku spotkać się z całą branżą reklamową i druku by przekonać się jak dzięki kreatywności odpowiedzieć na wyzwania zmieniającego się rynku. Spotkajmy się RemaDays Warsaw 2021.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Renovation

www.gjc.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764