logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: RMF Maxxx klientem Cityboard Digital

  PR 17.09.2021, przeczytano 852 razy
ilustracja

Ruszyła kampania wizerunkowa radia RMF MAXXX (Grupa RMF) w Internecie. Za jej realizację odpowiada zespół digitalowy Cityboard Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-rmf-maxxx-klientem-cityboard-digital,393025,artykul.html

Zespół Cityboard Digital jest odpowiedzialny za kreację nowej kampanii radia RMF MAXXX, planowanie, zakupów mediów i optymalizowanie kampanii w wybranych kanałach digital. Kampania obejmuje emisję reklam na Facebooku, Instagramie, w programmatic, Google/Search, na TikToku, Pintereście, Spotify, Snapchacie oraz w serwisach VOD.

W kampanii wizerunkowej RMF MAXXX chce zachęcić do udziału w kilkunastu konkursach, w których do zdobycia będą limitowane i designerskie gadżety, wymyślane przez zespół stacji, a produkowane przez małe, często rodzinne, polskie firmy, które stawiają na ekologię i wykorzystują przyjazne środowisku materiały.

Agencja odpowiada również za stworzenie efektów AR/VR, Digital Stickersów (GIPHY), scenariuszy do spotów audio, a także za postprodukcję video (15 s i 30 s), które będą promowały kampanię na YouTube, platformach social mediowych oraz VOD.

- Cieszymy się, że zespół Cityboard Digital może wspierać RMF MAXXX w komunikacji. To dla nas ciekawy projekt, ponieważ śmiało wykorzystuje nowoczesne narzędzia takie jak np. AR/VR – mówi Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media.  

- Kampania ma charakter długofalowy, wielokanałowy i wielowątkowy. Podzielona jest na kilka etapów, w których przewidziane są różne aktywności i konkursy - mówi Karolina Sułkowska, Brand Manager RMF MAXXX.

Umowa jest wynikiem wygranego przez Cityboard Digital przetargu. Po stronie Cityboard Digital za realizację kampanii odpowiadają: Mateusz Bojanowski, Bertrand Łastowiecki, Paula Ryniewicz oraz Anna Smykla.

Źródło: Cityboard Media Sp. z o.o.

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PZU promuje wiedzę o cyberbezpieczeństwie
Jedynie 4% Polaków deklaruje, że czuje się całkowicie bezpiecznie w Internecie – wynika z najnowszego badania zrealizowanego na zlecenie PZU. Ubezpieczyciel rusza z kampanią informacyjno-edukacyjną „A kto tu się podszywa?”, aby promować wiedzę nt. sposobów ochrony przed cyberzagrożeniami.
Karta ING przypomni, jak ważne jest bezpieczeństwo danych
W ramach kampanii edukacyjnej „Bezpieczne dzieci w sieci” ING udostępnił nową grafikę dla karty płatniczej – tym samym przypomina, jak ważne jest bezpieczeństwo danych, również tych na naszej karcie. 
Związek Banków Polskich rozpoczął ogólnopolską kampanię na rzecz poprawy cyberbezpieczeństwa usług bankowych. Czynny udział w kampanii bierze Bank BNP Paribas, który od lat aktywnie, konsekwentnie i skutecznie wspiera swoich Klientów w bezpiecznym bankowaniu. Bank organizuje szeroko zakrojone akcje edukacyjne, ale przede wszystkim oferuje Klientom najnowsze...
LG OLED i Sir John Akomfrah: pięciokanałowa instalacja wideo
Firma LG Electronics ponownie nawiązała współpracę z powszechnie szanowanym artystą i twórcą filmowym, sir Johnem Akomfrahem, w ramach Frieze London 2024. Współpraca ta odnosi się do niedawnego wsparcia LG dla brytyjskiego pawilonu Akomfraha na 60. Międzynarodowej Wystawie Sztuki La Biennale di Venezia 2024. Na Frieze London 2024 firma LG zaprosiła Akomfraha – artystę znanego z...
Debiut branżowej konferencji WebMix
Psychologowie społeczni określają nasze czasy kulturą przyspieszenia. Może jednak warto zwolnić? Dlatego 27 września 2024 uczestnicy konferencji WebMix zatrzymali się i mieli okazję do refleksji nad kompetencjami potrzebnymi do rozwoju branży IT. W spotkaniu w Browarach Warszawskich wzięli udział przedstawiciele czterech sektorów usług internetowych: rejestratorzy domen,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764