logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Robert Korzeniowski ambasadorem marki Doppelherz

  PR 23.07.2020, przeczytano 1150 razy
ilustracja

4-krotny mistrz olimpijski, Robert Korzeniowski, został ambasadorem marki Doppelherz. Agencja digitalowa Veneo, która od stycznia tego roku obsługuje marketingowo w modelu DMF należącą do Queisser Pharma markę Doppelherz, podpisała z nim roczny kontrakt na współpracę w ramach kampanii „Siła Ruchu”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-robert-korzeniowski-ambasadorem-marki-doppelherz,387868,artykul.html

W czasie pandemii COVID-19 wszyscy wspieraliśmy akcję #ZostańWDomu, co wiązało się z tym, że wszelkie aktywności ruchowe były mocno ograniczone. Byliśmy zmuszeni do przebywania w naszych domach i mieszkaniach. Wszyscy z utęsknieniem czekaliśmy na moment, gdy znów będzie można wrócić do regularnych aktywności fizycznych. Marka Doppelherz, strategicznie wspierająca jakość życia, promuje aktywność ruchową głównie poprzez edukację. Przez najbliższy rok będzie ją w tym wspierał Robert Korzeniowski.

Jako twarz kampanii „Siła Ruchu”, Robert Korzeniowski pokaże jak – poprzez aktywność fizyczną – zadbać o układ kostno-stawowy, odporność i psychikę. Współpraca obejmuje m.in. filmy instruktażowo-motywacyjne, materiały fotograficzne, content w postaci artykułów, kreacje ads z jego wizerunkiem. Mistrz opowie nam też o początkach swojej pasji, motywacji oraz sile, jaka kryje się w ruchu. Robert Korzeniowski będzie również obecny na kanałach społecznościowych marki Doppelherz, a część komunikacji poprowadzi na własnych profilach. Będzie także promotorem akcji konkursowej, w której nagroda główna to indywidualny trening z mistrzem. Wszystkie działania wspierane będą szeroko zakrojoną kampanią display i video (Google, Facebook). Komunikacja odbywać się będzie w myśl zasady, iż sport to zdrowie, jednak pod warunkiem, że mądrze wykorzystamy potencjał naszej „Siły Ruchu”, dbając o kondycję stawów i całego układu ruchu.

– Włączyłem się do akcji „Siła Ruchu” żeby opowiedzieć i pokazać jak prawidłowo wykonywać ćwiczenia, aby wzmocnić ciało i unikać kontuzji, jak mądrze odbudować kondycję i wrócić do formy sprzed koronawirusa oraz jak w tym wszystkim pomoże nam dobrze skomponowana dieta – mówi Robert Korzeniowski. – Wiem, że aktywność fizyczna może sprawić, że będziemy się czuć lepsi, zwycięscy i silniejsi, zarówno fizycznie, jak i psychicznie. Moje mistrzostwa olimpijskie są zobowiązaniem do tego, by uczyć innych odkrywania mistrzostwa w sobie i uzyskiwania poprawy jakości życia, a przez to i wzrostu samego apetytu na życie. Taka jest moja życiowa misja.

Kampania skierowana jest do osób uprawiających sport amatorsko lub półprofesjonalnie, chcących zadbać o kondycję swoich stawów oraz osób starszych, wymagających suplementacji kolagenem.  Dlatego też w ramach witryny www.mojasilaruchu.pl powstała edukacyjna „Strefa sprawnych stawów” poświęcona produktowi Doppelherz system KOLLAGEN 11.000 PLUS.

Kampania „Siła Ruchu” zachowuje spójność ze strategią marki Doppelherz, wspierającą poprzez suplementy żywienia jakość życia i wyrażoną hasłem „Siła Życia”. Za koncept strategiczno-kreatywny oraz jego egzekucję odpowiada zespół kreatywny agencji Veneo, a za zakup mediów – Veneo Performance.

Źródło: Veneo

www.veneo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764