Za pośrednictwem najnowszej międzynarodowej platformy pod nazwą „Rockstar. Przejmij scenę", marka napojów energetycznych Rockstar ponownie rozpala konsumentów na całym świecie. To pierwsza tak znacząca międzynarodowa inicjatywa Rockstar, odkąd w 2020 roku marka została przejęta przez PepsiCo, światowego lidera w produkcji żywności i napojów. Firma przyspiesza w ten sposób ekspansję marki na nowe rynki, licząc, na co najmniej dwukrotne zwiększenie zasięgu geograficznego w okresie kolejnych trzech lat.
- Z wielką radością ogłaszamy ponowne wprowadzenie marki Rockstar Energy Drink na rynek międzynarodowy, wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom konsumentów w obszarze napojów funkcjonalnych. Napoje energetyczne to kategoria z potencjałem wzrostowym, która wyraźnie przyspiesza na całym świecie, a nasza marka już od jakiegoś czasu wymagała odświeżenia. Nowa kampania to nasz sposób na zmianę postrzegania Rockstar przez konsumentów, a jednocześnie zwrócenia uwagi na ciężko pracujących, pełnych pasji ludzi, którzy codziennie podejmują swoje wysiłki – powiedział Mark Kirkham, wiceprezes i dyrektor generalny Sports, Energy & Juice, Global Beverages, PepsiCo.
Kampania „Rockstar. Przejmij scenę" rozpoczyna się 3 różnymi historiami. Podkreślają one wytrwałość i determinację tych, którzy nie ustają w codziennych wysiłkach: gracza, pracownika biurowego i domowej raperki. Filmy ukazują autentyczne historie przebojowych ludzi, którzy dzielą się swoją ciężką pracą, pasją i postępami, a także tym, co pomaga im osiągnąć sukces.
- Wszyscy mamy scenę, na której występujemy – to może być rzeczywista scena, ale też gra online, profil na Instagramie, a nawet trasa dostawy jedzenia na zamówienie, którą kurier pokonuje na rowerze. Ważne, że podejmujemy wyzwanie i realizujemy postawione przed sobą cele – powiedziała Dorota Surmaczyńska, kierownik marki w PepsiCo. – Aby je zrealizować potrzebujemy ogromnego zaangażowania i skupienia na tym, co dla nas ważne. A do tego potrzeba nam też energii, i właśnie tu wkracza Rockstar Energy Drink - dodała.
Zintegrowane elementy kampanii pojawią się w wielu kanałach, w tym mobilnych, cyfrowych, w mediach społecznościowych, a także w sklepach. Nowa tożsamość wizualna wykreowana przez globalny zespół ds. projektowania graficznego PepsiCo przejawia się w także w nowatorskich opakowaniach napojów. Odświeżenie wzornictwa obejmuje całą gamę napojów, a jej celem było między innymi unowocześnienie kultowego logo gwiazdy przy użyciu mieszanki kolorów metalicznego złota i czerni.
- To wspaniałe, że możemy przenieść nasze wzornictwo opakowań na poziom międzynarodowy. Wierzymy, że dzięki nowej tożsamości wizualnej Rockstar Energy Drink uda nam się podnieść rangę marki i sprawić, że stanie się ona bardziej wyjątkowa i atrakcyjna dla konsumentów na całym świecie – powiedział Stephen White, dyrektor ds. projektów graficznych, PepsiCo Global Beverages.
Napoje energetyczne Rockstar zawierają witaminy z grupy B, wyciąg z żeńszenia, taurynę, a także kofeinę oraz guaranę. Rockstar, poza wariantem oryginalnym (w wersji 250 ml i 500 ml) to także wiele znakomitych wersji smakowych. Wśród nich znajdują się: Rockstar Xdurance w wersji 500 ml raz 250 ml, Rockstar Juiced El Mango w wersji 500 ml, Rockstar Juiced Passionfrutas w wersji 500 mln, Rockstar Punched Cotton Candy w wersji 250 ml oraz Rockstar Punched Raspberry w wersji 250 ml. Nowa odsłona napojów energetycznych Rockstar zaskakuje ponadto całkowicie odświeżonym designem opakowań, przez co produkty zyskują na atrakcyjności w oczach konsumentów, a jednocześnie na lepszej widoczności na sklepowych półkach.
Źródło: PepsiCo