logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Rolmlecz i Os3 wystartowały z ogólnopolską kampanią loteryjną

  PR 11.10.2023, przeczytano 721 razy
ilustracjastrzałka

Marka Rolmlecz należąca do Spółdzielni Mleczarskiej MLEKPOL ruszyła z kampanią loteryjną – „Graj o nagrody prosto z serka”. Za komunikację oraz organizację loterii odpowiedzialna jest agencja oS3.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-rolmlecz-i-os3-wystartowaly-z-ogolnopolska-kampania-loteryjna,401684,artykul.html

Tegorocznej loterii przyświeca idea nowej komunikacji marki: “Z sercem do serka”.

Serki z krówką to najbardziej rozpoznawalne produkty marki Rolmlecz, które budzą mnóstwo pozytywnych emocji. Nasza kampania podkreśla te uczucia, a atrakcyjne nagrody w trakcie tegorocznej jesiennej loterii tym mocniej zachęcają konsumentów do wyboru tych produktów podczas codziennych zakupów – mówi Dorota Grabowska, Kierownik działu marketingu SM Mlekpol.

Przygotowując koncept loterii "Graj o nagrody prosto z serka" kierowaliśmy się tym, by serca konsumentów serka z krówką znowu zabiły mocniej - mówi Marta Hermanowicz, Creative Director oS3. - Dlatego stworzyliśmy prosty mechanizm z atrakcyjnymi nagrodami, zachęcającymi konsumentów do udziału w aktywacji.

Loteryjna zabawa o atrakcyjne wygrane jest sposobem na zaangażowanie konsumentów i podziękowanie im za docenianie wysokiej jakości i oryginalnego smaku serka.

W trakcie trwania loterii konsumenci mogą wygrać atrakcyjne nagrody pieniężne i materialne. Do wygrania tygodniowo jest 8 x 5 000 zł na spełnienie marzeń oraz 8 x smartwatch GARMIN Fenix 7S, a także 160 x przenośny głośnik JBL Clip 4.

Aktywności związane z loterią konsumencką będą komunikowane poprzez ogólnopolską kampanię telewizyjną, szerokozasięgowe działania digitalowe, kanały social mediowe oraz materiały POS. Loteria potrwa do 27 listopada 2023 roku.

Zarówno koncept kampanii, jak i jej obsługa realizowane są w ramach Grupy Reklamowej ONE House, w której agencja oS3 odpowiada za koncept strategiczny, oraz ideę kreatywną, a ONE House za planowanie i zakup mediów. Kompleksowa obsługa w jednej grupie reklamowej zapewniła większą efektywność budżetów reklamowych i synergię prowadzonych działań. Za nadzór nad projektem od strony Klienta odpowiedzialna jest Aneta Wysocka-Wejda, Brand Manager Marki.

Zespół po stronie agencji oS3 odpowiedzialny za projekt:

  • Kreacja: Marta Hermanowicz (Creative Director), Paweł Pyzik (Art Director), Małgorzata Krych (Graphic Designer), Marcin Krasny (Copywriter), Natalia Gregorowicz (Copywriter).
  • Obsługa klienta i procesu: Luiza Szymańczak (Account Supervisior), Katarzyna Kurzyńska (Account Manager).

Źródło: oS3

Dodatkowe informacje:

oS3 – Agencja strategiczno-kreatywna należąca do grupy reklamowej ONE House. Działa w oparciu o najlepszą strategie i badania, zapewnia multidyscyplinarne zespoły projektowe - oferując tym samym kompleksowe wsparcie, niezależnie od branży czy kanałów komunikacji. Wśród klientów agencji oS3 znaleźli się m.in.: Unilever, Opel, Orifarm, Deichmann, Intel, Maspex, Warta, PKO Bank Polski, LuxMed czy Totalizator Sportowy.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764