logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozbudowa działu contentu w Mbridge

  PR 24.11.2023, przeczytano 391 razy
ilustracja

MBridge – Marketing Experts rozwija strukturę działu Contentu o stanowisko SEO Content Team Leaderki. Objęła je Urszula Żupnik, która jest związana z agencją od wielu lat i tworzy oraz realizuje strategie contentowe dla jej klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozbudowa-dzialu-contentu-w-mbridge,402206,artykul.html

Decyzja o rozbudowie działu była podyktowana jego dwukierunkowym rozwojem. Z jednej strony zespół Contentu w MBridge – Marketing Experts realizuje obecnie rozbudowane działania skoncentrowane na wsparciu strategii SEO. Ten obszar obejmuje m.in. budowanie content planów, analizę fraz kluczowych, działania optymalizacyjne oraz tworzenie jakościowych treści, które pokrywają intencję użytkowników na każdym etapie customer journey. Ich celem jest zwiększanie widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania i pozyskiwanie kalorycznego ruchu. Z drugiej strony dział Contentu ma pod swoimi skrzydłami komunikację w social mediach, działania operacyjne związane z treściami edukacyjnymi i sprzedażowymi, tworzenie kreacji oraz wsparcie kreatywne w kampaniach płatnych dla klientów agencji.

Urszula Żupnik, jako SEO Content Team Leader, obejmuje pieczę nad pierwszym pionem w zespole. Na nowym stanowisku będzie wciąż rozwijać się w dotychczasowej specjalizacji i równolegle budować własny zespół – czego efekty są już widoczne, ponieważ w pierwszych dniach listopada z sukcesem zakończyła się rekrutacja.

Urszula Żupnik jest związana z MBridge – Marketing Experts od pięciu lat. Przez ten czas przeszła drogę od stażu, przez stanowisko juniorskie do SEO Content Specialist, w ramach których realizowała strategie SEO Contentowe dla największych klientów agencji. Ula od początku wyróżniała się wyjątkową zdolnością do łączenia obszarów kreatywnych i analitycznych, dlatego naturalnie podążyła w kierunku zarządzania pionem SEO Contentu.

Managerem całego działu Contentu niezmiennie pozostaje Mateusz Kwiatkowski, który objął to stanowisko w 2021 roku.

„ Ula opiekuje się kluczowymi klientami MBridge, którzy doceniają jej wiedzę, doświadczenie oraz kreatywne podejście, a efekty pracy Uli widać wyraźnie w danych dotyczących widoczności i ruchu z SEO. Awans w kierunku SEO Content Team Leaderki był zatem naturalnym krokiem, który zapewni rozwój całej agencji i pozwoli stworzyć zupełnie nowe procesy przekładające się na jeszcze wyższą efektywność dla klientów”.

Mateusz Kwiatkowski, Content Manager

Obecne stanowisko jest dokładnie tym, czego oczekiwałam. Gdyby ktoś na początku mojej kariery zawodowej zapytał mnie, gdzie widzę się za 5 lat, odpowiedziałabym – tam, gdzie mogę zarządzać contentem dla klientów, i tam, gdzie mogę opiekować się mniej doświadczonymi współpracownikami. Jestem więc w idealny miejscu! Przede mną oczywiście mnóstwo pracy i dalszy rozwój, ale cieszy mnie perspektywa tworzenia własnego zespołu oraz skupienia się na najważniejszych elementach contentowo-seowych strategii”.

Urszula Żupnik, SEO Content Team Leader

Źródło: MBridge – Marketing Experts

mbridge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764