logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Rozkręcająca kampania reklamowa lodów Twister

  PR 05.06.2025, przeczytano 300 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem „Rozkręć się z Twisterem – Do It Yourself!” wystartowała kampania reklamowa lodów Twister (Unilever). Już po raz trzeci Twister łączy siły z agencją Cut The Mustard. Ambasadorkami tego wyjątkowego projektu zostały Marysia Jeleniewska i artystka Oliwia Cajdler z Glina Store.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-rozkrecajaca-kampania-reklamowa-lodow-twister,409128,artykul.html

Twister to marka, która od lat towarzyszy kolejnym pokoleniom w letnich przygodach. W tym roku kampania celuje prosto w serca Zetek – pokolenia, które uwielbia wyrażać siebie, eksperymentować i tworzyć rzeczy po swojemu. Dlatego w centrum kampanii znalazły się kreatywność, rękodzieło i eksplozja kolorów.

- Obserwujemy, jak mocno dziś rozwija się trend DIY i potrzeba autentycznego wyrażania siebie. Chcieliśmy oddać głos młodym twórcom i zaprosić ich do zabawy estetyką Twistera – intensywną, kolorową, pełną luzu – mówi Michał Oleksów, creative director z agencji Cut The Mustard

W ramach kampanii powstała limitowana kolekcja ręcznie robionej biżuterii inspirowanej kolorami i smakami lodów Twister. Za projekt odpowiada influencerka Marysia Jeleniewska oraz artystka Oliwia Cajdler. Kolekcji towarzyszy energetyczny i kolorowy spot, sesja zdjęciowa, socialowy konkurs, meet & greet z influencerką oraz komunikacja, w której Marysia zachęca młodych do odkrywania swojej kreatywności w duchu DIY.

- Zetki to kreatorzy, nie odbiorcy. Chcą robić rzeczy po swojemu, od podstaw. Dlatego postawiliśmy na format DIY – biżuterię, która została stworzona samodzielnie, inspirowana estetyką trendu Dolled Up i niepowtarzalną energią Twistera. Ten motyw stał się dla nas podstawą konkursu, zachęcającego młodych do rozkręcania się w swoich kraftowych zajawkach – dodaje Mikołaj Franczak, Brand Manager marki Algida.

Kluczowym elementem kampanii jest konkurs prowadzony na stronie rozkrecsieztwisterem.pl, który zaprasza młodych do pokazania, jak kolory i smaki Twistera pobudzają ich kreatywność w wybranej pasji. Na zwycięzców czekają nagrody, w tym 10 000 zł wsparcia na rozwój twórczy. 

W ramach kampanii marka Twister wspiera również działania Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, angażując się w walkę z hejtem w sieci. To kolejny krok w budowaniu autentycznej relacji z młodym pokoleniem, dla którego ważne są nie tylko kolory i zabawa, ale także realne wartości i wsparcie.

Za ideę i egzekucję kreatywną oraz organizację konkursu odpowiada agencja Cut The Mustard, a za media – dom mediowy Mindshare.

Źródło: Cut The Mustard

www.cutthemustard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764