Communication Unlimited przygotowało materiały do kolejnej kampanii dla Velvet Care. Tym razem opowiada ona o ręcznikach papierowych Velvet Turbo.
Ich personifikacją jest postać siłacza, widoczna na KV w POSach, a zarazem bohater filmu reklamowego, który jest mocny, wytrzymały i „nie pęka”. W trakcie robienia ciasta i różnych związanych z tym perypetii, przydają mu się ręczniki Velvet Turbo. W efekcie, domowe księżniczki delektują się pysznymi babeczkami, a kuchnia jest posprzątana, co oszczędza trosk małżonce.
Trzy warstwy Velvet Turbo tworzą niezwykle skuteczny produkt. Ręcznik, nawet gdy jest mokry, wiele może wytrzymać.
- Velvet Turbo jest wyjątkowo skutecznym i przydatnym w domu produktem. To trzy warstwy mocy, wytrzymałości i chłonności w jednej rolce, która wystarcza na bardzo długo. Koncept oparty o personifikację produktu bardzo dobrze akcentuje te cechy – mówi Monika Sypek, Marketing Manager Velvet Care.
- Cieszymy się, mogąc pracować dla marki, która od lat jest liderem kategorii produktów higienicznych. Niedawno oswajaliśmy Polaków z nawilżanymi papierami toaletowymi, następnie wprowadzaliśmy nowe standardy chusteczek, teraz dotykamy tematu mężczyzny w kuchni. – mówi Rafał Grzeszkowski, Creative Director Communication Unlimited.
Kampania od poniedziałku 2 marca jest obecna w telewizji (TVN, POLSAT, TVP), w internecie w punktach sprzedaży oraz w prasie konsumenckiej oraz skierowanej do branży handlowej.
Communication Unlimited współpracuje z Velvet Care od 3 lat.
Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.