logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Ruszya kampania ręczników papierowych Velvet Turbo

  PR 04.03.2020, przeczytano 1171 razy
ilustracja

Communication Unlimited przygotowało materiały do kolejnej kampanii dla Velvet Care. Tym razem opowiada ona o ręcznikach papierowych Velvet Turbo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-ruszya-kampania-recznikow-papierowych-velvet-turbo,385923,artykul.html

Ich personifikacją jest postać siłacza, widoczna na KV w POSach, a zarazem bohater filmu reklamowego, który jest mocny, wytrzymały i „nie pęka”. W trakcie robienia ciasta i różnych związanych z tym perypetii, przydają mu się ręczniki Velvet Turbo. W efekcie, domowe księżniczki delektują się pysznymi babeczkami, a kuchnia jest posprzątana, co oszczędza trosk małżonce.

Trzy warstwy Velvet Turbo tworzą niezwykle skuteczny produkt. Ręcznik, nawet gdy jest mokry, wiele może wytrzymać.

- Velvet Turbo jest wyjątkowo skutecznym i przydatnym w domu produktem. To trzy warstwy mocy, wytrzymałości i chłonności w jednej rolce, która wystarcza na bardzo długo. Koncept oparty o personifikację produktu bardzo dobrze akcentuje te cechy – mówi Monika Sypek, Marketing Manager Velvet Care.

- Cieszymy się, mogąc pracować dla marki, która od lat jest liderem kategorii produktów higienicznych. Niedawno oswajaliśmy Polaków z nawilżanymi papierami toaletowymi, następnie wprowadzaliśmy nowe standardy chusteczek, teraz dotykamy tematu mężczyzny w kuchni. – mówi Rafał Grzeszkowski, Creative Director Communication Unlimited.

Kampania od poniedziałku 2 marca jest obecna w telewizji (TVN, POLSAT,  TVP), w internecie w punktach sprzedaży oraz w prasie konsumenckiej oraz skierowanej do branży handlowej.  

Communication Unlimited współpracuje z Velvet Care od 3 lat.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764