logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Ruszył kolejny etap współpracy Ekipy z firmą Koral

  PR 26.04.2021, przeczytano 1305 razy
ilustracjastrzałka

Wprowadzenie lodów w rozmiarze XL, uruchomienie dodatkowej linii produkcyjnej, poszerzenie dystrybucji i przygotowanie obrandowanych ciężarówek, które ruszyły w Polskę - to działania towarzyszące drugiemu etapowi projektu tworzonego wspólnie przez Ekipę oraz firmę Koral. Za koordynację współpracy grupy znanych twórców internetowych z największym producentem lodów w Polsce odpowiada agencja influencer marketingowa GetHero.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-ruszyl-kolejny-etap-wspolpracy-ekipy-z-firma-koral,391221,artykul.html

Rozpoczął się kolejny etap współpracy Ekipy z firmą Koral. Do sprzedaży trafiły lody w rozmiarze XL, a w Polskę ruszyły obrandowane ciężarówki, które będą docierać do najbardziej odległych hurtowni. Za koordynację współpracy popularnych twórców internetowych z największym producentem lodów w Polsce odpowiada GetHero. Projekt po stronie agencji nadzoruje Mikołaj Białek, New Business Sales Manager agencji.

– Aby odpowiedzieć na przeogromne zainteresowanie produktem zarówno ze strony konsumentów, jak i sieci handlowych, pojawił się pomysł wsparcia klasycznej linii produktowej o Lody Ekipa XL. Pozwoli to zmaksymalizować produkcję, jak i dystrybucję lodów na całą Polskę, jednocześnie dając odrobinę więcej przyjemności. Cieszymy się, że możemy koordynować ten proces razem z Ekipą i firmą Koral, dostarczając konsumentom jakość, jakiej oczekują – mówi Białek.

Współpraca grupy popularnych YouTuberów oraz Karola “Friza” Wiśniewskiego z firmą Koral rozpoczęła się w tym roku. W marcu do sklepów trafiły lody Ekipy. Spotkały się one z ogromnym zainteresowaniem konsumentów, którzy zaczęli masowo je wykupywać. Jak przyznaje producent, efekty przerosły wszelkie oczekiwania. W związku z tym podjęto dodatkowe działania, mające na celu zaspokojenie zainteresowania nowym produktem.

– Zamówienia napływają lawinowo z całej Polski, zarówno ze strony sieci handlowych, jak i niezależnych punktów sprzedaży. Lody Ekipy sprzedają się co najmniej 300 procent lepiej niż jakiekolwiek wcześniejsze nowości produktowe w przeszło 40-sto letniej historii tej firmy. Nieprawdopodobny popyt skłonił nas do uruchomienia dodatkowej linii produkcyjnej, która pozwoli wytwarzać ok. 1 mln sztuk lodów na dobę. Nadal pracujemy również nad poprawą dostępności poprzez poszerzenie kanałów dystrybucji – mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu w firmie Koral.

Jak dodaje Łukasz Walczak – Sales Director GetHero, powodzenie akcji takiej jak ta z Koralem zależy od kilku czynników.  – Sukces produktu Ekipy przede wszystkim podkreśla, jak ważni dla młodych ludzi są współcześni idole i jak duży mają wpływ na decyzje zakupowe. W przypadku naszej akcji niezwykle ważnym czynnikiem jest również przemyślane dopasowanie produktu do grupy odbiorców kanałów oraz to, że Ekipa stworzyła produkt według swoich zasad, pod którym po prostu mogą się bez wahania podpisać. Nie można pomijać w tym samego partnera, czyli firmy Koral, która w tym względzie jest niesamowicie dojrzała i rozumie zasady współprac. W całości oddała proces tworzenia produktu w ręce influencerów, nie tylko licząc na wykorzystanie ich logotypów/wizerunku na opakowaniach. Niestety wiele marek nadal nie rozumie tego, że to influencerzy często lepiej rozumieją przestrzeń, w jakiej się poruszają i są w stanie sami zaproponować skuteczne rozwiązania skierowane do swoich odbiorców – wyjaśnia Walczak. – Całe „zamieszanie” na rynku udowadnia też, że tworzenie własnych produktów przez największych influencerów wciąż ma sens, mimo powszechnie panującej na rynku opinii. Codziennie otrzymujemy lawinową ilość zapytań o tworzenie produktów z wizerunkami członków Ekipy, ale także innych influencerów. Mamy nadzieje, że wkrótce światło dziennie ujrzy kolejny projekt prowadzony przez naszą agencję – dodaje.

Lody Ekipy to lody sorbetowe w polewie o smaku gumy balonowej z cukrem strzelającym. Występują w dwóch smakach - truskawkowym i cytrynowym. Wkrótce będą dostępne nie tylko w rozmiarze standardowym, ale także XL. Cena tych pierwszych wynosi 2 zł za sztukę, natomiast kwota, którą będzie trzeba zapłacić za te drugie to 2,80 zł.

Źródło: GetHero

www.gethero.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764