logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła najnowsza kampania warzyw na patelnię Hortex

  PR 21.10.2022, przeczytano 674 razy
ilustracja

Ruszyła kolejna kampania w ramach stałej współpracy Opus B z Hortex. Działania dotyczą warzyw na patelnię. Zespół agencji opracował spot TV oraz key visual, na bazie którego powstały materiały POS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-najnowsza-kampania-warzyw-na-patelnie-hortex,397698,artykul.html

Zespół agencji opracował koncept kreatywny, opierający się na podkreślaniu funkcjonalności produktów Hortex, które wzbogacają codzienne posiłki i ze smakiem poszerzają możliwości i wyobraźnię domowych kucharzy. Jednym słowem: warzywa Hortex są gotowe na każde wyzwanie w Twojej kuchni.  

To kolejna kampania, która wzmacnia pozycjonowanie marki Hortex i jej obietnicę uczynienia codziennego odżywiania opartego na warzywach i owocach łatwym, pysznym i wygodnym.

Za kreację i strategię działań odpowiada Opus B. Produkcją spotu zajęło się studio Busy Bee.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wizz Air i PHD z największą kampanią od czasu pandemii
Wizz Air, we współpracy z domem mediowym PHD, rusza z największą od czasów pandemii kampanią reklamową w Polsce. Jej celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki wśród aktywnych mieszkańców czterech kluczowych aglomeracji: Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Poznania, a także promocja wybranych destynacji podróży.
Mimaki JV200-160: ekosolwent Roll-to-Roll
Mimaki Europe wprowadza na rynek nową, łatwą w obsłudze drukarkę roll-to-roll, zaprojektowaną do wydajnej produkcji wysokiej jakości oznakowania – JV200-160. Wykorzystując atramenty ekosolwentowe i funkcje zapewniające niezawodne, wydajne działanie drukarki i wyjątkową jakość druku, JV200-160 rozszerza już bogate portfolio produktów Mimaki dla rynku grafiki...
KERRIS wygrywa przetarg na obsługę social media marki OSHEE
Agencja KERRIS została wybrana do kompleksowej obsługi działań w mediach społecznościowych marki OSHEE. W ramach współpracy agencja zajmie się prowadzeniem kanałów marki na Facebooku, Instagramie i TikToku.
Dan Cake rusza z drugą odsłoną kampanii Jedz jak chcesz
Właśnie wystartowała kolejna edycja kampanii marki Dan Cake: „Wybieraj jak chcesz”. Zaplanowane są zarówno długofalowe i wielokanałowe działania wizerunkowe, jak i intensywna komunikacja produktowa.
Hand Made z kampanią dla marki Duda
Agencja reklamowa Hand Made realizuje działania w ramach najnowszej kampanii marki Duda. W wyniku wygranego przetargu agencja odpowiada między innymi za kampanię telewizyjną oraz kompleksową organizację loterii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764