logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła najnowsza kampania warzyw na patelnię Hortex

  PR 21.10.2022, przeczytano 559 razy
ilustracja

Ruszyła kolejna kampania w ramach stałej współpracy Opus B z Hortex. Działania dotyczą warzyw na patelnię. Zespół agencji opracował spot TV oraz key visual, na bazie którego powstały materiały POS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-najnowsza-kampania-warzyw-na-patelnie-hortex,397698,artykul.html

Zespół agencji opracował koncept kreatywny, opierający się na podkreślaniu funkcjonalności produktów Hortex, które wzbogacają codzienne posiłki i ze smakiem poszerzają możliwości i wyobraźnię domowych kucharzy. Jednym słowem: warzywa Hortex są gotowe na każde wyzwanie w Twojej kuchni.  

To kolejna kampania, która wzmacnia pozycjonowanie marki Hortex i jej obietnicę uczynienia codziennego odżywiania opartego na warzywach i owocach łatwym, pysznym i wygodnym.

Za kreację i strategię działań odpowiada Opus B. Produkcją spotu zajęło się studio Busy Bee.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kompaktowy aparat cyfrowy Fujifilm X100VI
Fujifilm X100VI oferuje nie tylko najnowszą matrycę światłoczułą i najnowocześniejszy procesor przetwarzania obrazu. Jest również pierwszym przedstawicielem serii X100 wyposażonym w układ stabilizacji obrazu w korpusie.
Fielmann z nową odsłoną kampanii „Widzimy Twoje potrzeby”
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla marki Fielmann nową odsłonę kampanii wizerunkowej „Widzimy Twoje potrzeby“. W jej ramach zobaczymy nową komunikację w kanałach digital, w tym kontynuację serii reklam pod hasłem „Za okularami“ oraz działania promocyjne. Kampania potrwa do końca marca. Za mediaplan kampanii odpowiada Zenith...
Boris Manev dyrektorem ds. zrównoważonego rozwoju w Epson Europe
Nominat zamierza przyspieszyć ewolucję marki Epson w stronę zrównoważonego rozwoju i zwiększać wartość oferowanych przez nią w tym zakresie technologii.
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg i podpisała umowę z Frito Lay Poland, spółką należącą do PepsiCo - jednego z największych na świecie producentów napojów i słonych przekąsek. Agencja przygotuje działania kampanijne dla marek Lay’s Max i Doritos.
Fritz-kola doskonali wizerunek
fritz-kola, pionier na niezależnej scenie napojów typu kola, od 1 kwietnia 2024 r. będzie przyciągać konsumentów w Polsce i za granicą świeżym, nowoczesnym wyglądem. We współpracy z brytyjską agencją projektową Robot Food i ilustratorem Chrisem Mitchellem, marka wprowadza nowe, wyraziste logo. Unowocześnia także wygląd lemoniad fritz-limo oraz uzupełnia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764