logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Ruszyła nowa odsłona kampanii Centrum Handlowego Blue City

  PR 07.01.2020, przeczytano 1160 razy
ilustracjastrzałka

W 2020 rok warszawskie Centrum Handlowe Blue City weszło z kampanią promującą unikatowe sklepy i miejsca rozrywki. Działania przygotowała agencja marketingu zintegrowanego CU Communication Unlimited.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-ruszyla-nowa-odslona-kampanii-centrum-handlowego-blue-city,385229,artykul.html

Blue City w 2019 roku kontynuowało swój rozwój, rozszerzając strefę rozrywki oraz pozyskując nowych, unikatowych najemców. W nowej odsłonie kampanii „Funtastic Blue City” kolorowe kropki z logo Blue City stają się prawdziwymi bohaterami.

- Kropki emanują pozytywnymi emocjami, energią, ruchem i kolorem. Przypominają emotikony, ale dzięki ich charakterystycznemu wyglądowi możemy je śmiało nazywać „Funtasticonami”. Funtasticony pokazują atrakcje, które spotkają klientów tylko w Blue City. Doskonała zabawa czeka na nich w najnowocześniejszym kinie Helios w Polsce, nowatorskim centrum rozrywki TEPfactor, wyjątkowej sali zabaw dla dzieci Inca Play, ale także w sklepie IKEA, który jest tutaj inny niż wszystkie. Dobrą wiadomością dla mieszkańców Warszawy jest również otwarcie pierwszego w stolicy, wzorcowego marketu EURoSPAR – mówi Jacek Maciejewski,  Senior Creative w CU.

- Blue City wciąż się zmienia. Pozyskując nowych najemców rozrywkowych i handlowych, reagujemy na zmieniające się potrzeby i wymagania klientów. Obecnie nasza oferta charakteryzuje niespotykanymi nigdzie indziej atrakcjami dla całej rodziny oraz możliwością zrobienia różnorodnych zakupów w miejscach obecnych tylko na terenie naszego centrum  – mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketing Blue City.

Kampania ruszyła 1 stycznia i obejmuje media wewnętrzne Blue City, billboardy, citylighty na przystankach komunikacji miejskiej oraz animacje na ekranach leadowych w pociągach Kolei  Mazowieckich. Za kreację i przygotowanie kampanii, a także działania media relations i komunikację w mediach społecznościowych odpowiada agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited, która pracuje dla Blue City od 2011 roku.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764