W 2020 rok warszawskie Centrum Handlowe Blue City weszło z kampanią promującą unikatowe sklepy i miejsca rozrywki. Działania przygotowała agencja marketingu zintegrowanego CU Communication Unlimited.
Blue City w 2019 roku kontynuowało swój rozwój, rozszerzając strefę rozrywki oraz pozyskując nowych, unikatowych najemców. W nowej odsłonie kampanii „Funtastic Blue City” kolorowe kropki z logo Blue City stają się prawdziwymi bohaterami.
- Kropki emanują pozytywnymi emocjami, energią, ruchem i kolorem. Przypominają emotikony, ale dzięki ich charakterystycznemu wyglądowi możemy je śmiało nazywać „Funtasticonami”. Funtasticony pokazują atrakcje, które spotkają klientów tylko w Blue City. Doskonała zabawa czeka na nich w najnowocześniejszym kinie Helios w Polsce, nowatorskim centrum rozrywki TEPfactor, wyjątkowej sali zabaw dla dzieci Inca Play, ale także w sklepie IKEA, który jest tutaj inny niż wszystkie. Dobrą wiadomością dla mieszkańców Warszawy jest również otwarcie pierwszego w stolicy, wzorcowego marketu EURoSPAR – mówi Jacek Maciejewski, Senior Creative w CU.
- Blue City wciąż się zmienia. Pozyskując nowych najemców rozrywkowych i handlowych, reagujemy na zmieniające się potrzeby i wymagania klientów. Obecnie nasza oferta charakteryzuje niespotykanymi nigdzie indziej atrakcjami dla całej rodziny oraz możliwością zrobienia różnorodnych zakupów w miejscach obecnych tylko na terenie naszego centrum – mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketing Blue City.
Kampania ruszyła 1 stycznia i obejmuje media wewnętrzne Blue City, billboardy, citylighty na przystankach komunikacji miejskiej oraz animacje na ekranach leadowych w pociągach Kolei Mazowieckich. Za kreację i przygotowanie kampanii, a także działania media relations i komunikację w mediach społecznościowych odpowiada agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited, która pracuje dla Blue City od 2011 roku.
Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.