logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Ruszyła wielka loteria Cheetos

  PR 13.08.2020, przeczytano 597 razy
ilustracja

Marka Cheetos i agencja VMLY&R wystartowały z kampanią wspierającą wielką loterię konsumencką. Do wygrania czekają nagrody główne - iPhone'y 11, gadżety wybrane przez influencerów współpracujących z marką oraz nagrody specjalne. Kampania obejmuje działania w TV, digitalu i mediach społecznościowych, współpracę z influencerami, a także aktywacje w punktach sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-ruszyla-wielka-loteria-cheetos,388090,artykul.html

Każdego dnia loterii można wygrać nagrodę główną iPhone’a 11, w specjalnym etui, którego nie powstydziłby się sam Chester. Konsumenci mogą wybrać także nagrody z trzech obszarów tematycznych, o które chcą powalczyć w losowaniu. Muzyczne niespodzianki wybrała Sylwia Lipka, Blowek zachęca do gry o gadżety gamingowe, a Dominik Rupiński rekomenduje nagrody dla wielbicieli mody. A to nie wszystko. W puli nagród znajduje się również 12 nagród specjalnych - pudełek niespodzianek, z gadżetami od influencerów, dzięki którym zwycięzcy będą mogli rozwijać swoje pasje. Aby wziąć udział w loterii wystarczy kupić oznaczoną banerem, promocyjną paczkę Cheetos, odszukać kod wewnątrz opakowania i zarejestrować go na stronie Graj z Cheetos.

 

 

Muzyczne inspiracje od Sylwii Lipki

Modowe szaleństwo z Dominikiem Rupińskim

Wyprawka dla gamerów od Blowka

Loteria trwa od 3 sierpnia do 30 września 2020 roku.

Za strategię, koncept kreatywny, realizację kampanii oraz współpracę z influencerami odpowiada agencja VMLY&R Poland. Obsługą loterii zajmuje się agencja Avanti. Kampanię w TV i digitalu zaplanował dom mediowy Media Direction OMD. Za produkcję spotu wideo odpowiada Sputnik Studio oraz LocoMotiv.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Narodowego Instytutu Dziedzictwa „Zabytki to Twoje dziedzictwo. Nie pozwól niszczyć. Reaguj!
Rabunek w domu kolekcjonera, braterska kłótnia o odnalezione pierścienie, morderstwo w imię sztuki, uczta na stole wykutym z nagrobka – to wątki z opowiadań znanych polskich pisarzy poświęconych zabytkom. Hanna Greń, Ryszard Ćwirlej, Bartosz Szczygielski i Marcin Wroński stworzyli emocjonujące historie w ramach kampanii Narodowego Instytutu Dziedzictwa...
Netto z nowym dyrektorem marketingu
1 grudnia do zespołu Netto Polska dołączył Filip Fiedorow, obejmując nowe stanowisko Chief Marketing Officer. Utworzenie stanowiska jest związane z rozwojem i ambitnymi planami sieci na polskim rynku.
25wat z trzema nowymi projektami e-commerce
Wrocławska agencja kreatywna 25wat podpisała 3 nowe umowy. Rozpoczyna współpracę z marką Delcon i kontynuuje działania z Eva Design oraz Student Depot. W trudnym czasie pandemii wspiera klientów w rozwoju e-commerce, wykorzystując takie kompetencje, jak social media, SEM oraz performance marketing.
IDC Polonia rozstrzygnęło przetarg na obsługę marki Góralki w 2021 roku i w postępowaniu przetargowym wybrało agencję Dziadek do orzechów.
1 grudnia do zespołu firmy „Herbapol-Lublin” S.A., jednego z największych producentów spożywczych na polskim rynku, dołączyła Anna Sambor, która objęła stanowisko dyrektor marketingu i rozwoju nowych produktów. Będzie odpowiedzialna za całość działań marketingowych i PR, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z rozwojem...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764