logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Rytuał przyjemności w kampanii marki Fantasia

  PR 18.01.2024, przeczytano 531 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła nowa kampania marki Fantasia. Za strategię komunikacji oraz wszystkie materiały kreatywne odpowiada agencja VML. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-rytual-przyjemnosci-w-kampanii-marki-fantasia,402774,artykul.html

Fantasia, ulubiona przez konsumentów marka jogurtu z pysznymi dodatkami, wystartowała z najnowszą kampanią reklamową. 

Kluczowym elementem kampanii jest spot telewizyjny, w wersjach 30 i 15 sekund. Reklama podkreśla ikoniczny moment otwierania opakowania Fantasia, harmonijne połączenie aksamitnego jogurtu z dodatkami oraz wagę chwili zarezerwowanej wyłącznie dla siebie. Te elementy tworzą razem niepowtarzalny rytuał przyjemności, której można doświadczyć nie tylko oglądając najnowszy spot, ale również sięgając po każdy produkt z linii Fantasia.

ilustracjastrzałka

VML, we współpracy z Danone Polska, odpowiada za stworzenie lokalnej strategii komunikacji oraz produkcję wszystkich materiałów kreatywnych (TVC, dedykowane materiały social media, KV). Spot (TVC 30’’ i 15’’) wyreżyserowała Martyna Iwańska, sesję foto zrealizowała Paula Patocka. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Goodfellas, za postprodukcję: Orka. Demo produktowe przygotował Bites Studio, a za udźwiękowienie odpowiadał Juice Sound. Zakupem mediów zajął się EssenceMediacom. 

Wszystkie formaty video: 

Źródło: VML Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764