logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Saatchi & Saatchi z globalną kampanią dla XTB z José Mourinho

  PR 06.10.2020, przeczytano 1065 razy
ilustracja

Wystartowała globalna kampania brokera finansowego XTB z nowym ambasadorem marki, legendarnym trenerem piłkarskim: José Mourinho. Za międzynarodową kampanię odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-saatchi-and-saatchi-z-globalna-kampania-dla-xtb-z-jos%C3%A9-mourinho,388663,artykul.html

Inwestowanie wymaga opracowania strategii: analizy wykresów, przewidywania ruchów przeciwnika i taktycznych zagrań. O tym, jak to robić w nowej kampanii XTB, opowiada José Mourinho, nowy ambasador marki, legenda świata piłkarskiego. Kampania prowadzona jest pod hasłem „Be like José” i odwołuje się do wieloletniego strategicznego doświadczenia José Mourinho, który w ciągu swojej trenerskiej kariery wielokrotnie sięgał po najważniejsze piłkarskie trofea z najbardziej znanymi drużynami na świecie.

W ramach działań przygotowano spoty, kampanię digital i ATL, które będą adaptowane na kilkanaście rynków, na których działa XTB. Spot powstawał w Warszawie i Londynie. Działania wystartowały 5 października. Strategię opracował zespół marketingu XTB, a za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Dobro, a wyreżyserował go Michał Sablińki. Za działania z nowym ambasadorem XTB odpowiada agencja CAA.

- Nową, globalną kampanię XTB kierujemy do wszystkich osób zainteresowanych inwestowaniem. Chcemy pokazać, że każdy może być jak José Mourinho i dzięki narzędziom oferowanym przez XTB odnieść sukces w inwestycjach, tak jak José w świecie piłki nożnej. Kampania wizerunkowa ‘Be like José’ jest częścią globalnej strategii, w której kładziemy nacisk na zwiększenie rozpoznawalności brandu XTB na wszystkich rynkach, na których jesteśmy obecni. Jednocześnie ruszamy z nową rewolucyjną ofertą akcyjną, umożliwiając naszym klientom handel akcjami z 16 światowych giełd całkowicie bez prowizji do 100 000 euro obrotu. Wierzymy, że dzięki tym działaniom demokratyzujemy rynek finansowy w Polsce i na świecie - powiedziała Oliwia Szymczak, Head of Global Marketing w XTB.

- Jesteśmy niezwykle zadowoleni ze startu kampanii, nad którą wspólnie pracowaliśmy od kilku miesięcy. Ta kampania to świetny przykład tego, jak Agencja Kreatywna potrafi wpasować się ideą kreatywną w strategię marki. Idea kreatywna "Be like José" stanie się naszą globalna platformą komunikacji w najbliższym czasie, dzięki czemu osiągamy przekaz marketingowy, który będzie silnie rezonował w szerokiej grupie odbiorców. Tą kampanią chcemy jeszcze mocniej zaznaczyć naszą ugruntowaną pozycję na globalnym rynku oraz dotrzeć do szerokiego grona nowych odbiorców - powiedział Szymon Szymański, Deputy Marketing Director w XTB.

Tak wspaniały i  wymagający Klient, taka gwiazda jak José i tak profesjonalna ekipa produkcyjna – to już brzmi jak spełnienie marzeń agencji reklamowej. Jeśli dodasz do tego produkcję w Warszawie i Londynie w czasie pandemii to ten projekt można podsumować tylko w jeden sposób: The special one! – Rafał Ryś, Associate Creative Director w Saatchi & Saatchi

Zespół:

  • Klient: XTB I Omar Arnaout, Oliwia Szymczak, Szymon Szymański
  • Starring: José Mourinho I CAA
  • Agencja: Saatchi & Saatchi
  • Kreacja: Rafał Ryś, Anna Pisarska, Piotr Młynek
  • Client Service: Magda Kantorowicz
  • Produkcja: Saatchi&Saatchi:  Marta Gierej, Magda Barszcz
  • Reżyseria: Michał Sabliński
  • Zdjęcia: Tomasz Naumiuk,
  • Scenografia: Marcin Płaszczyk
  • Kostiumy: Małgorzata Karpiuk
  • Make up artist: Pola Guźlińska
  • Montaż: Konrad Styczeń
  • Muzyka: 'Triumphant feat. Randy Gist' by Sonnet Simmons
  • Produkcja: DOBRO | Piotr Sójka, Piotr Tałaj, Agnieszka Gudzak, Adrian Jasion
  • Postprodukcja obrazu: TELEVISOR
  • Postprodukcja dźwięku: Ztudio&Burza
  • Fotograf: Łukasz Pęcak

Źródło: Saatchi & Saatchi Poland Sp. z o. o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Etno Cafe: ziarna kawy stworzone przez influencerów
Z początkiem grudnia sieć Etno Cafe wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję ziaren kawy, które powstały we współpracy z popularnymi influencerami. Mieszanka została opracowana przez roasterów zgodnie ze wskazówkami internetowych twórców.
Proces produkcji Polskiej Wódki na muralu Tytusa Brzozowskiego
Na warszawskiej Pradze, w Muzeum Polskiej Wódki odsłonięto najnowszy mural autorstwa Tytusa Brzozowskiego. Tym samym wzbogacił on Szlak murali imienia artysty, którym Warszawska Organizacja Turystyczna zachęca do okrywania stolicy w niekonwencjonalny sposób. Znany z zamiłowania do Warszawy malarz, zobrazował tym razem proces produkcji Polskiej Wódki, zbierając w jeden...
OKK! - Droga do własnej pracowni
Podczas studiów architektonicznych młodzi adepci zdobywają głównie wiedzę techniczną i artystyczną. Często pomijane są zaś kluczowe aspekty dotyczące prowadzenia własnego biznesu. Po zakończeniu edukacji wielu absolwentów staje przed wyzwaniem - wiedzą, jak projektować, ale nie mają pojęcia, jak rozpocząć własną drogę w branży. Brak tej świadomości...
Polska pracownia Tremend z I Nagrodą w konkursie WAF 2023
Wnętrza Royal Tulip Warsaw Apartments zostały docenione na prestiżowym World Architecture Festival 2023 w Singapurze. Realizacja polskiej pracowni Tremend nie tylko znalazła się na konkursowej „krótkiej liście”, ale też pokonała pozostałe projekty z całego świata, zdobywając I Nagrodę w kategorii INSIDE –...
Rekordowa aktywność w branży eventowej
W tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland na zlecenie ClickMeeting przeprowadziło analizę, z której wynika, że 40 proc. przedsiębiorstw związanych z eventami, wystawami oraz kongresami znajduje się w dobrej kondycji finansowej. Jednak pomimo polaryzującej sytuacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764