logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Saatchi & Saatchi z kampanią Payback w Carrefour

  PR 29.05.2024, przeczytano 332 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za strategię i kreację launchu programu lojalnościowego PAYBACK w sieci Carrefour. Wielokanałowa kampania obejmuje formaty TV, OOH, kina, digital, digital display, katalog oraz POS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-saatchi-and-saatchi-z-kampania-payback-w-carrefour,404419,artykul.html

Celem szeroko zasięgowej kampanii jest zbudowanie świadomości nowego rozwiązania dostępnego w Carrefour, czyli możliwości korzystania z zalet programu lojalnościowego PAYBACK. Na dalszych etapach ścieżki konsumenckiej (digital, digital display, katalog, POS) marka informuje odbiorców o tym jak połączyć PAYBACK z aplikacją Mój Carrefour i zyskać wiele korzyści.

Na potrzeby kampanii agencja Saatchi & Saatchi stworzyła animowaną postać „Punkciaka Marka”, nowego pracownika sklepu Carrefour. W spocie* Marek w humorystyczny sposób namawia Klientów do rejestracji karty PAYBACK i zbierania punktów. Wspierany jest przez pracowniczkę Carrefour, która jest wdzięcznym tłumaczem animowanej postaci. Postać Marka jest spójnym elementem poszczególnych materiałów w kampanii. Reżyserem spotu jest Piotr Janowski, producentem – Tank Production, postproducentem – Televisor. Za strategiczne planowanie oraz zakupów mediów odpowiadają Arena Media, należący do Publicis Groupe Perfomics oraz Pure Play Sp. z.o.o.

Od 27 maja klienci hiper- i supermarketów Carrefour, sklepu internetowego carrefour.pl oraz wybranych sklepów Carrefour Express będą mogli zbierać punkty PAYBACK oraz dzięki nim robić tańsze zakupy w sklepach tej sieci, obniżając wartość swoich paragonów. Oprócz tradycyjnego zbierania punktów, zgodnie z przelicznikiem każde wydane 3 zł = 1 zdobyty punkt, klienci Carrefour korzystający z PAYBACK zyskają dostęp do super promocji na produkty codziennego użytku, a także do ofert pozwalających zyskać jednorazowo od kilkudziesięciu do nawet kilkuset punktów więcej. Dla wszystkich którzy po raz pierwszy zrobią zakupy w Carrefour z zarejestrowaną kartą PAYBACK o wartości minimum 50 zł, przygotowano również dodatkowo 1000 punktów powitalnych w prezencie.

Źródło: Saatchi & Saatchi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kuba Błaszczykowski w spocie o misji Rossmanna
– Jak wyglądało moje życie? Zawsze w biegu. A mówili mi: trzymaj formę, nie zwalniaj. Każdy ma moment, w którym się musi zatrzymać. Chociaż na chwilę… – mówi w najnowszym spocie o misji Rossmanna Kuba Błaszczykowski, b. piłkarz Wisły Kraków i Borusii Dortmund, reprezentant Polski i ćwierćfinalista mistrzostw Europy w 2016...
Konto dla dziecka w kampanii Santander Bank Polska
Bank rozpoczął nową kampanię reklamową z udziałem swojego ambasadora Piotra Adamczyka, która promuje konta dla nastolatków. Kampania pod hasłem „Santander Bank Polska pomaga dzieciom ogarniać pieniądze” zachęca do korzystania z wygodnych i bezpiecznych usług finansowych.
Hologram promuje bankowość dla młodych Banku Pekao S.A.
Na parterze hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie pojawiła się wielkoformatowa reklama Banku Pekao w formie hologramu. Za pomocą tego innowacyjnego nośnika bank chce dotrzeć do młodych ludzi i zainteresować ich swoją ofertą Konta Przekorzystnego oraz aplikacją mobilną PeoPay.
Po co Ci rynna? Kampania reklamowa Galeco
„Po co Ci rynna” — czy lider w produkcji systemów rynnowych może promować się tak kontrowersyjnym hasłem? Może! Bo dzięki niemu przewrotnie przypomina, jak ważnym elementem dachu są rynny, także wtedy, gdy chcemy stworzyć minimalistyczną, jednolitą bryłę budynku.
Fundacja Avalon podsumowuje Miesiąc Walki z Dyskryminacją
Czy wiesz, że osoby z niepełnosprawnościami ukazywane są w mediach na ogół jako ludzie bierni i doświadczający wielu negatywnych rzeczy w życiu — choroby, cierpienia, braku pomocy bądź też jako superbohaterowie, którzy każdego dnia przełamują bariery i dokonują niemożliwego - życia z niepełnosprawnością? Czy wiesz, że jedynie co dziesiąta osoba potwierdza, że media...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764