logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Salestube, Value Media i Labcon z nową kampanią komunikacyjną Travelist.pl

  PR 06.08.2020, przeczytano 328 razy
ilustracja

Portal rezerwacyjny Travelist.pl wystartował z kampanią telewizyjną oraz działaniami w digitalu informującymi o obsłudze bonów turystycznych 500+. Za obsługę kampanii online i offline odpowiadają agencje Group One: SalesTube, Value Media oraz Labcon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-salestube%2C-value-media-i-labcon-z-nowa-kampania-komunikacyjna-travelist.pl,388023,artykul.html

Portal rezerwacyjny Travelist.pl ruszył z obsługą bonów turystycznych, które można zrealizować w wybranych obiektach portalu rezerwacyjnego. Dla swoich klientów przygotował również specjalny i bardzo prosty w obsłudze proces rezerwacyjny. Dodatkowo na korzystających z bonu czeka promocja - 10% wartości użytej kwoty  gratis do wykorzystania na kolejny pobyt. Wszystkie udogodnienia i promocje wprowadzone przez Travelist.pl promuje nowa kampania komunikacyjna, za którą w modelu house of communication odpowiadają spółki Group One: Value Media, SalesTube oraz Labcon.

- Z naszych badań wynika, że około 20% polskich rodzin w ogóle nie pojechałoby w tym roku na wakacje, gdyby nie bon (od 10% osób posiadających jedno dziecko aż do 37% posiadających więcej niż troje dzieci). Dla nich postaraliśmy się o jak najbardziej atrakcyjne cenowo rozwiązania, ale też wróciliśmy z komunikacją do TV,  która ma duży impakt informacyjny - mówi Marketing Director Travelist, Krzysztof Dębski.

Za przygotowanie 30-sec. spotu do emisji w telewizji, jego adaptację na kanały digital oraz kreacje do kampanii online odpowiada agencja Labcon. Strategią i planowanie mediów online zajęła się agencja SalesTube, natomiast za aktywności w telewizji odpowiada Value Media.

Kampania w TV potrwa od 3 do 31 sierpnia.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764