logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Salonowa jakość w kampanii TRESemmé

  PR 23.04.2024, przeczytano 430 razy
ilustracja

Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-salonowa-jakosc-w-kampanii-tresemm%C3%A9,403981,artykul.html

TRESemmé zmienia się dzięki nowym formulacjom, które przeniosą pielęgnację na wyższy poziom. Produkty, stworzone z myślą o różnorodnych potrzebach włosów, zostały oparte o innowacyjną technologię PRO Style z kompleksem aminokwasów, które pomagają wzmocnić i chronić wewnętrzną strukturę włosów, oraz ceramidami ułatwiającymi ich układanie i zapobiegającymi łamaniu. Dodatkowo, najlepsze składniki zawarte w formułach produktów pochodzących z konkretnych kolekcji, takie jak biotyna, keratyna, olej kokosowy czy witamina E, sprawią, że pasma staną się mocniejsze i gładsze.

ilustracjastrzałka

Kosmetyki do włosów TRESemmé zyskały też nowe, eleganckie opakowania. Co więcej, są one też dobre dla planety – wszystkie butelki szamponów i odżywek marki pochodzą w 100% z recyklingu (wyłączając korek) i nadają się do ponownego przetworzenia. Ponadto TRESemmé globalnie nie testuje kosmetyków na zwierzętach i posiada certyfikat PETA – wolne od okrucieństwa.

Marka zadebiutowała w 1948 roku. Jej nazwa nawiązująca do francuskiego słowa „ukochany” (très-aimé), stała się rozpoznawalna dzięki profesjonalnemu podejściu do pielęgnacji włosów i produktom wysokiej - salonowej jakości.

Działania promocyjne zostały zaplanowane na cały rok. Opierać się będą na współpracy z influencerami, działaniach media relations oraz odpowiedniej widoczności w mediach drukowanych i online, a także aplikacjach zakupowych typu Blix. Za zakup mediów i koordynację współpracy z influencerami odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare, działania PR oraz wysyłkę kreatywną do microinfluencerów realizuje agencja Yellowcups.

Źródło: Yellowcups

yellowcups.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764