logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Samsung Galaxy S21 5G z trzema bezpłatnymi ratami i kampanią

  PR 23.04.2021, przeczytano 1003 razy
ilustracja

W ostatnim czasie biznes w dynamicznym tempie przenosi się do Internetu – tam, gdzie w bezpiecznych i komfortowych warunkach jest w stanie spotkać się ze swoimi klientami. Aby firmy mogły zagwarantować sprawną obsługę online, potrzebują solidnego zaplecza technologicznego zarówno na poziomie sprzętu, jak i łącza Internetowego. Teraz taki zestaw zapewnia im oferta MagentaBIZNES. Klienci T-Mobile znajdą w nim niekończący się Internet w połączeniu ze smartfonem Samsung Galaxy S21 5G z trzema ratami w prezencie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-samsung-galaxy-s21-5g-z-trzema-bezplatnymi-ratami-i-kampania,391191,artykul.html

Samsung Galaxy S21 5G dostępny w promocyjnej ofercie to poręczny smartfon z ekranem w rozmiarze 6,2 cala, o częstotliwości odświeżania 120 Hz, gwarantującej najwyższą jakość obrazu. Zarówno obecni, jak i nowi klienci T-Mobile mogą zakupić urządzenie w abonamencie MagentaBIZNES na 24 lub 36 rat. Smartfon można dobrać do dowolnego planu taryfowego MagentaBIZNES. Taryfy M, L i VIP oferują Internet, który przez cały okres trwania umowy nie zwalnia, niezależnie od ilości przesłanych danych.

Kampania - jedyny nielimitowany Internet

Nowej ofercie towarzyszy kampania reklamowa „Jedyny nielimitowany Internet. Przejdź do MagentaBiznes”, startująca 16 kwietnia. W 30-sekundowym spocie widzowie mają okazję poznać przedsiębiorcę zajmującego się produkcją łódek. Podczas streamingu dla klienta, w którym widzimy wodowanie zakupionej przez niego łodzi, wyczerpuje się limit Internetu, z którego przedsiębiorca wcześniej korzystał. Sytuację ratuje T-Mobile, który dostarcza nieograniczony dostęp do sieci w nowym urządzeniu Samsung Galaxy S21 5G.

Kampanię reklamową przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Za działania w Internecie odpowiada agencja VML&YR, z kolei materiały BTL przygotowała agencja Digitas. Nad kampanią sprzedażową w Internecie czuwa agencja Performics, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764