logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung instaluje kolejne ekrany Onyx Cinema LED

  PR 28.02.2020, przeczytano 763 razy
ilustracjastrzałka

Samsung uruchomił kolejny ekran kinowy Onyx. Tym razem na zakup zdecydowała się sieć kin HOYTS Entertainment Quarter, która zainstalowała go w kinie Moore Park w australijskim Sydney. 14 metrowy Samsung Onyx Cinema LED jest pierwszym tego typu ekranem w tym kraju, kolejny 10 metrowy Onyx zostanie zainstalowany w HOYTS Highpoint w Melbourne do końca marca 2020.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-instaluje-kolejne-ekrany-onyx-cinema-led,385865,artykul.html

HOYTS to lider w branży rozrywkowej, mający ponad 50 kin w Australii i Nowej Zelandii. Nowo odnowiony HOYTS Entertainment Quarter w Moore Park, będzie flagowym kinem tej sieci, w którym mają odbywać się australijskie premiery najbardziej kasowych filmów i wydarzenia na “czerwonym dywanie”.

Ekran Onyx Cinema LED wyświetla niesamowitej jakości obraz 4K w HDR. Jego jasność szczytowa dochodzi do 500 nitów – to prawie 10 razy więcej niż standardowe projektory kinowe.

- Stale szukamy nowych sposobów aby być o krok przed konkurencją i zapewnić osobom odwiedzającym nasze kina coś wyjątkowego. – powiedział Damian Keogh, CEO i Prezes Grupy HOYTS. - Dlatego też zdecydowaliśmy się na instalację pierwszych ekranów Onyx Cinema LED w naszych kinach. Ekrany Samsunga zmieniają zasady gry, dostarczając doświadczeń kinowych, których nasi widzowie do tej pory nie znali.

Ekrany Samsung Onyx LED zainstalowane są już w kilku dużych miastach w Europie i na całym świecie. Warto tu wymienić chociażby kina Arena Cinemas’ Sihlcity w szwajcarskim Zurichu, Kinopolis Sulzbach w Niemczech czy Cineplezz Wienerberg w stolicy Austrii.

Źródło: Samsung

www.samsung.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764