logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sarota PR z obsługą Withsecure

  PR 20.09.2022, przeczytano 711 razy

Fińska firma z branży cyberbezpieczeństwa – WithSecure – wybrała agencję SAROTA PR do prowadzenia działań media relations w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sarota-pr-z-obsluga-withsecure,397272,artykul.html

Umowa o pomiędzy SAROTA PR i WithSecure została podpisana na czas nieokreślony. Oprócz budowania relacji z mediami i PR-u eksperckiego, agencja realizuje dla WithSecure™ zlecenia z obszaru digital marketingu.

Obsługa nowego klienta agencji jest prowadzona przez zespół składający się z Anny Gondek (public relations specialist) i Jacka Dembickiego (public relations manager).

Firma WithSecure – wcześniej znana jako F-Secure Business – została założona w 1988 roku i jest notowana na Helsińskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu NASDAQ OMX Helsinki Ltd. Skupia się na dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań bezpieczeństwa IT dla firm i organizacji z całego świata.

SAROTA PR jest pierwszą agencją PR, która obsługuje WithSecure na polskim rynku. Wyboru agencji dokonano po rekomendacji na bazie historii współpracy z firmą F-Secure.

Źródło: SAROTA PR

www.sarota.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764