logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Shortlist Consulting, Ancymony, Havas Media Group i Wavemaker kontra COVID-19

  PR 23.02.2021, przeczytano 238 razy
ilustracja

Branża marketingowa ponad podziałami wspiera pro bono akcję Fundacji Ivy „Klinika Matmy”. Dzięki tej inicjatywie dzieci pracowników służby zdrowia, działających codziennie na pierwszej linii frontu w walce z COVID-19, mogą uczestniczyć w bezpłatnych korepetycjach. W projekt zaangażowali się: Shortlist Consulting, agencja Ancymony (dawniej Schulz brand friendly), Havas Media Group i Wavemaker.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-shortlist-consulting%2C-ancymony%2C-havas-media-group-i-wavemaker-kontra-covid-19,390322,artykul.html

Klinika Matmy” to projekt stworzony przez Fundację Ivy Poland oraz uczniów XIV LO m. Staszica w Warszawie. Ma na celu organizację bezpłatnych korepetycji on-line.

– Z jednej strony szukamy wolontariuszy, którzy gotowi będą podzielić się swoim czasem i wiedzą, by udzielać korepetycji, a z drugiej staramy się dotrzeć do dzieci i młodzieży, która takiej pomocy potrzebuje. Wolontariusze „Kliniki Matmy” udzielają korepetycji zarówno z przedmiotów ścisłych, jak i humanistycznych – mówi Krzysztof Daniewski, Dyrektor Zarządzający i Pomysłodawca Akademii Ivy Poland, wiodącej firmy przygotowującej młodzież do studiów za granicą.

Z inicjatywy Shortlist Consulting przedstawiciele branży marketingowej zaangażowali się we wsparcie tego ważnego projektu.

– Konsekwencje Covid-19 odczuwamy wszyscy. Jako branża mamy ogromny potencjał i możliwości, dlatego uznałam, że w tym trudnym czasie warto być razem i spróbować zrealizować projekt ponad podziałami branżowymi. Po kilku spotkaniach, w których wzięli udział szefowie największych grup oraz kliku agencji, zdecydowaliśmy się na wsparcie działań „Kliniki Matmy” – mówi Marta Macke, założycielka i managing partner Shortlist Consulting.

Agencja Ancymony (Schulz), która przeszła niedawno głośny rebranding, przygotowała kreacje do komunikacji z wolontariuszami oraz uczniami potrzebującymi wsparcia w nauce.

– W tej akcji jest wszystko, co dla nas ważne – wsparcie dla tych, którzy przez pandemię potrzebują teraz więcej, wykorzystanie technologii do wyrównania szans, oddolna inicjatywa młodych ludzi. Bardzo im kibicujemy i pracujemy dla nich z prawdziwą przyjemnością! – komentuje Wojciech Kotala, CEO agencji Ancymony.

Przy projekcie współpracują także agencje mediowe Havas Media Group i Wavemaker.

– Zachwyciliśmy się ta akcją, bo jest całkowicie oddolną i niekomercyjną inicjatywą młodych ludzi. Liczymy, że uda się nam rozsławić pomysł uczniów Staszica, a oni odczarują zdalne nauczanie w oczach dzieci i w tym trudnym okresie będą wsparciem dla wielu rodzin – mówi Małgorzata Jeziorska, business communication director, Wavemaker.

Z kolei Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group, podkreśla:

– Jednym z filarów działania agencji Havas Media Group jest manifest Make a meaningful difference to people. Te słowa mają dziś dużo głębsze znaczenie niż jeszcze kilkanaście miesięcy temu!

– Inicjatywa podjęta przez młodzież, która w trudnych czasach nauki zdalnej potrafi się zorganizować i wesprzeć innych zasługuje na wparcie – komentuje Agnieszka Kosik, Head of Poland of Facebook.

– Jesteśmy pewni, że wsparcie działań „Kliniki Matmy” przyniesie rezultaty. Ważne jest, żeby szeroko dotrzeć z komunikatem i zachęcić kolejnych partnerów do promowania tej pięknej inicjatywy! – podsumowuje Marta Macke.

Źródło: Ancymony

www.ancy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764