Zrób coś dla siebie, pamiętając o innych! Właśnie na tym założeniu opiera się najnowsza kampania marki Verbena, która ruszyła 5 października i potrwa do 15 listopada. Za jej realizację odpowiada krakowska agencja reklamowa Brave Brain.
Założenie kampanii jest proste: klient kupując ciasteczka lub cukierki, sprawia, że Verbena przekazuje drugie opakowanie do wybranej placówki opieki (m.in. hospicjów, środowiskowych domów samopomocy czy domów dziecka). Wystarczy wprowadzić zdjęcie paragonu na stronie akcji #SiejDobro i wybrać jednego z podanych beneficjentów. Na uczestników kampanii czeka również quiz „Sprawdź, jakim ziółkiem jesteś”.
W ramach współpracy z marką Verbena agencja Brave Brain opracowała big ideę i mechanizm aktywacji konsumenckiej, zaprojektowała key visual i landing page kampanii oraz prowadzi obsługę marki w SM. Za wykup mediów odpowiada dom mediowy MediaChoice.
Źródło: Brave Brain