logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Signio S2 - ecommerce i digital signage w showroomie eobuwie.pl

  PR 11.02.2018, przeczytano 4832 razy
ilustracja

Wrocław, Galeria Magnolia, 8 lutego 2018. Na kilkudziesięciu ekranach klienci eobuwie.pl mogą wybierać buty dostępne na inteligentnym zapleczu logistycznym sklepu. E- obuwie gwarantuje, że w 3 minuty po złożeniu zamówienia, jedna ze 100 000 par butów dostępna na miejscu zostanie dostarczona przez pracownika do przymierzenia. Technologia przenosi doświadczenia ecommerce do świata rzeczywistego: Konsument może wygodniej i szybciej korzystać z dostępu do największego wyboru produktów, a producent - ze wszystkich technik sprzedażowych znanych ze świata cyfrowego takich jak rekomendacje innych produktów czy dosprzedaż na bazie wiedzy o historii zakupowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-signio-s2---ecommerce-i-digital-signage-w-showroomie-eobuwie.pl,35408,artykul.html

Zastosowana tu koncepcja wykorzystuje m.in. założenia komunikacji wielokanałowej (tzw. omnichannel) i stanowi bazę dla jednego z pierwszych tego rodzaju wdrożeń w Europie i na świecie w sektorze obuwniczym. Rozwiązanie multimedialne oparte jest na SIGNIO S2 - autorskim oprogramowaniu firmy NANOVO.

Ekrany do zakupów

We wrocławskim concept storze e-obuwie.pl cyfrowa komunikacja w przestrzeni sprzedaży zastąpiła całkowicie produkty fizyczne (tj. buty, torebki, akcesoria), które zwykle wyeksponowane na półkach. To zupełnie nowy model budowania ekspozycji, doświadczenia konsumenckiego oraz prezentacji informacji o produkcie: specjalnie zaprojektowane do tego interaktywne ekrany służą tu nie tylko do pasywnego emitowania treści, ale także do zamawiania produktów będących w dedykowanej do tego części magazynowej.

Informacje o produkcie klient otrzymuje w części „wystawienniczej” salonu. Tutaj też dokonuje wyboru produktu i czeka na jego dostarczenie. W wygodnie zaprojektowanej przestrzeni może przymierzyć buty, które w odróżnieniu od świata wirtualnego – są dostępne natychmiast. Gwarantuje to inteligentnie zaplanowany i zinformatyzowany system logistyczny na zapleczu, które stanowi ogromną większość salonu.

ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka

Komunikacja w różnych kanałach

Wyjątkową cechą systemu jest integracja środowiska ekranów z e-commerce e-obuwie.pl, przez co treści na ekranach w sklepie są bezpośrednio powiązane z działaniami online, co pozwala w czasie rzeczywistym i równolegle prowadzić komunikację w tych dwóch kanałach.

- Akcje marketingowe i sprzedażowe z kanałów online’owych i mobilnych mogą automatycznie trafiać na ekrany w punktach sprzedaży. – mówi Maciej Skóra z Nanovo, który w zespole specjalistów z firmy odpowiada za wdrożenie tego projektu i dodaje: - Oferta prezentowana na ekranach w punktach sprzedaży może być definiowana centralnie lub lokalnie z np. uwzględnieniem stanu zasobów magazynowych w danym sklepie. Możemy wykorzystywać tu różne konteksty: np. miejsca i czasu, szczególnych upodobań klientów mieszkających na danym obszarze, pory roku, a nawet pogody. Dlatego wyglądać może to tak, że na ustawionych w salonie ekranach widzimy ofertę kaloszy, kiedy na zewnątrz pada deszcz. Wykonanie takiej operacji jest niezwykle proste i zajmuje dosłownie kilka minut w przypadku oprogramowania SIGNIO S2.

To pierwsza tak zaawansowana integracja systemu Digital Signage (zarządzanie treściami marketingowymi na monitorach w punkcie sprzedaży) z e-commerce, która – w skrócie – polega na tym, że kanały sprzedaży, poprzez swoistą synergię, wymieniają się czy nawet uzupełniają danymi. Stąd właśnie możliwość wykorzystywania przez system Digital Signage treści ze strony internetowej czy wewnętrznych zasobów sieci handlowej do emitowania jej na monitorach w sklepie.

- Uniwersalność oprogramowania SIGNIO S2, na którym opiera się wdrażany przez nas system w concept storze e-obuwie.pl, pozwala nam też na tzw. sortowanie treści – np. na równoczesną emisję oferty produktów, oddzielnie dla kobiet i dla mężczyzn. Wszystko zintegrowane jest z bazą towarową eobuwie.pl, liczącą ponad 40 tyś produktów. – dodaje Maciej Skóra.

ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka

Można więc wyświetlić dowolne produkty lub całe ich grupy według innych parametrów - producenta, ceny, kategorii, dostępności w danej lokalizacji (np. jeśli danego towaru jest dużo w magazynie i trzeba wprowadzić akcje wzmacniające ich sprzedaż czy parametru promocji z bazy danych Klienta).

Automatyka i komunikacja w czasie rzeczywistym to dwie bardzo silne cechy tego rozwiązania. Parametry definiujące wyświetlanie kontentu mogą być wprowadzane bezpośrednio z poziomu SIGNIO S2 lub pobierane automatycznie ze zintegrowanych systemów tzw. marketing automation klienta.

Wrocławski concept store e-obuwie.pl, jako pierwszy w Polsce, integruje komunikację w kanale online, mobile z komunikacją w miejscu sprzedaży, w którym główny kanał komunikacyjny to system Digital Signage, a platforma technologiczna – to SIGNIO S2.

Technologiczne wyposażenie concept store e-obuwie.pl pozwala na interaktywne umożliwienie zakupu już w miejscu sprzedaży, a rozwiązanie Digital Signage wykorzystane jest tu znacznie szerzej niż tylko do zwykłego (pasywnego) emitowania treści. To początek nowej ery – podkreślają autorzy technologicznej koncepcji nowego salonu e – obuwie.pl z Nanovo. I dodają, że dzięki temu, sklep ten staje się de facto showroomem, w którym prezentacja produktów może zostać potraktowana tak, jak np. na wystawie.

Źródło: Nanovo

www.nanovo.tv

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764