Sieć handlowa Kaufland poszerza swoją kampanię „Smaki nostalgii” o nowe touchpointy - startuje kampania telewizyjna oraz konkurs w Social Mediach. Spot telewizyjny został zrealizowany przez agencję Altavia Kamikaze + K2 we współpracy z agencją Ancymony. Altavia Kamikaze + K2 odpowiada też za strategię całej kampanii 360, wykorzystującą motyw nostalgii oraz kreacje i cały obszar digital / Social Media.
Rozpoczynająca się właśnie kampania TV toczyć się będzie w kanałach ogólnodostępnych. Spot został zrealizowany przez agencję Altavia Kamikaze + K2 we współpracy z agencją Ancymony.
Równolegle rusza dwutygodniowy konkurs w Social Mediach, za którego przygotowanie odpowiada również Altavia Kamikaze + K2 (m.in. za opracowanie koncepcji, zadania konkursowego, grafik a także za projekt i produkcję kompletów dresowych, będących nagrodami w konkursie). Konkurs potrwa do połowy sierpnia.
Zadaniem uczestników konkursu jest kreatywne opisanie swojej ulubionej „stylówki” z lat 90-tych, nagrodami są komplety dresów, nawiązujące do lat 90-tych i konceptu „Smaki nostalgii”. Konkurs toczy się na Instagramie i Facebooku.
Kampania „Smaki nostalgii w Kauflandzie” jest realizowana w oparciu o nowe pozycjonowanie i podejście do marki Kaufland jako „love brandu”. Wykorzystując ideę nostalgii, marka przypomina klasyki i trendy lat 90., do których lubią wracać Milenialsi, pokazując również jak wyglądał świat tamtej dekady osobom z pokolenia Z.
Altavia Kamikaze + K2 odpowiada za strategię całej kampanii 360, wykorzystującą motyw nostalgii, jak również za kreacje kampanii i obszar digital / Social Media.
Agencja współpracuje z Kaufland Polska od 2018 roku, po wygranym przetargu, min. obsługując profile marki Kaufland na TikToku oraz YouTube, współtworząc też content na Facebook oraz Instagram czy WhatsApp.. W ub.r. Kaufland z agencją Altavia Kamikaze + K2 zdobyli główną nagrodę w konkursie Golden Arrow, w kategorii „Digital marketing - Social media”.
Źródło: Altavia Kamikaze + K2