logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Smaki nostalgii w Kauflandzie: kampania TV i konkurs w SoMe

  PR 05.08.2024, przeczytano 292 razy
ilustracjastrzałka

Sieć handlowa Kaufland poszerza swoją kampanię „Smaki nostalgii” o nowe touchpointy - startuje kampania telewizyjna oraz konkurs w Social Mediach. Spot telewizyjny został zrealizowany przez agencję Altavia Kamikaze + K2 we współpracy z agencją Ancymony. Altavia Kamikaze + K2 odpowiada też za strategię całej kampanii 360, wykorzystującą motyw nostalgii oraz kreacje i cały obszar digital / Social Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-smaki-nostalgii-w-kauflandzie%3A-kampania-tv-i-konkurs-w-some,405231,artykul.html

Rozpoczynająca się właśnie kampania TV toczyć się będzie w kanałach ogólnodostępnych. Spot został zrealizowany przez agencję Altavia Kamikaze + K2 we współpracy z agencją Ancymony.

Równolegle rusza dwutygodniowy konkurs w Social Mediach, za którego przygotowanie odpowiada również Altavia Kamikaze + K2 (m.in. za opracowanie koncepcji, zadania konkursowego, grafik a także za projekt i produkcję kompletów dresowych, będących nagrodami w konkursie). Konkurs potrwa do połowy sierpnia.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Zadaniem uczestników konkursu jest kreatywne opisanie swojej ulubionej „stylówki” z lat 90-tych, nagrodami są komplety dresów, nawiązujące do lat 90-tych i konceptu „Smaki nostalgii”. Konkurs toczy się na Instagramie i Facebooku.

Kampania „Smaki nostalgii w Kauflandzie” jest realizowana w oparciu o nowe pozycjonowanie i podejście do marki Kaufland jako „love brandu”. Wykorzystując ideę nostalgii, marka przypomina klasyki i trendy lat 90., do których lubią wracać Milenialsi, pokazując również jak wyglądał świat tamtej dekady osobom z pokolenia Z.

Altavia Kamikaze + K2 odpowiada za strategię całej kampanii 360, wykorzystującą motyw nostalgii, jak również za kreacje kampanii i obszar digital / Social Media.

Agencja współpracuje z Kaufland Polska od 2018 roku, po wygranym przetargu, min. obsługując profile marki Kaufland na TikToku oraz YouTube, współtworząc też content na Facebook oraz Instagram czy WhatsApp.. W ub.r. Kaufland z agencją Altavia Kamikaze + K2 zdobyli główną nagrodę w konkursie Golden Arrow, w kategorii „Digital marketing - Social media”.

Źródło: Altavia Kamikaze + K2

kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikony polskiego designu na znaczkach Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała nową emisję znaczków pocztowych „Polski design". Projekt został zrealizowany we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Netia z nową kampanią reklamową
Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Bezpieczne dzieci w sieci - w kampanii ING
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. ING zachęca w niej do wspólnej nauki i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Już prawie milion dzieci trenuje takie zasady przez zabawę w grze edukacyjnej „Miasto ING” na platformie Roblox....
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu
Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób...
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764