logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sokołów partnerem trasy koncertowej Sanah – Uczta Tour ‘22

  PR 04.05.2022, przeczytano 1359 razy
ilustracjastrzałka

Sokołów został partnerem rozpoczynającej się właśnie trasy koncertowej sanah Uczta Tour ‘22. Firma będzie obecna podczas wszystkich koncertów, które odbędą się w 11 miastach Polski. Sokołów przygotował również z tej okazji dedykowaną, specjalną linię kabanosów Sokołów „Kabanosiki” sanah.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sokolow-partnerem-trasy-koncertowej-sanah-%E2%80%93-uczta-tour-%E2%80%9822,395713,artykul.html

sanah to jedna z najbardziej znanych artystek w naszym kraju. Młoda gwiazda polskiej sceny muzycznej ma na swoim koncie wiele hitów, które cieszą się niezwykłą popularnością. Ostatnio wydany album „Uczta” nawiązuje tytułem do miłego spędzania czasu i wspólnego zasiadania przy stole. Premierze albumu towarzyszy trasa Uczta Tour ‘22. To cykl 12 wyjątkowych koncertów, które odbywać się będą w kolejne wiosenne wieczory w Gdańsku, Poznaniu, Tarnowie, Gliwicach, Lublinie, Toruniu, Łodzi, Krakowie, Wrocławie, Szczecinie i Warszawie.

Sokołów został partnerem tej trasy koncertowej.

– Jako jeden z liderów w naszej branży, jesteśmy otwarci na nowe formy promocji naszej marki – mówi Maciej Częścik, Wiceprezes ds. Handlu i Marketingu w Sokołów S.A. – Chcemy też skutecznie docierać do młodych konsumentów, stawiając na nowe aktywności w tym obszarze. Dlatego niezmiernie cieszymy się z takiej formy współpracy, jaką jest partnerstwo trasy koncertowej sanah Uczta Tour ‘22. W ten sposób możemy aktywnie towarzyszyć młodym ludziom podczas wydarzeń, z którymi wiąże się tak wiele pozytywnych emocji.

Sokołów przygotował również dla fanów dobrej muzyki i dobrego jedzenia niespodziankę. To limitowana wersja kabanosów „Kabanosiki” sanah. Produkty z limitowanej serii będzie można nabyć w trakcie koncertów oraz w wybranych sklepach firmowych Sokołów i Gzella w miastach, w których odbywać się będą koncerty. Punkty sprzedaży zostaną oznakowane plakatami informującymi o akcji.

Źródło: Sokołów S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”
Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 
Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764