logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Space Cat Industries wprowadza Lidla na TikToka

  PR 05.08.2024, przeczytano 284 razy
ilustracja

Agencja Space Cat Industries, specjalizująca się w komunikacji short video, wygrywa przetarg Lidl Polska. Stała współpraca obejmuje stworzenie oraz prowadzenie profilu marki na TikToku, w tym influencer marketing oraz planowanie i zakup mediów na tej platformie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-space-cat-industries-wprowadza-lidla-na-tiktoka,405235,artykul.html

Proces przetargowy rozpoczął się na początku 2024 roku, a jego rozwiązanie nastąpiło w czerwcu. W jego wyniku, Lidl Polska powierzył agencji Space Cat Industries stworzenie i prowadzenie nowego profilu marki na TikToku. Współpraca z agencją obejmuje strategię, kreację, produkcję treści, relacje z twórcami, moderację oraz zarządzanie mediami.

Dotychczas marka Lidl Polska nie prowadziła własnego profilu na TikToku, choć była obecna na platformie dzięki działaniom w ramach influencer marketingu.

Premierowa publikacja na profilu @LidlPolska na TikToku miała miejsce w sobotę, 3 sierpnia. Poprzedziła ją kampania teaserowa, w której zaprezentowano zarysy sylwetek dwójki twórców pełniących rolę ambasadorów profilu.

Strategia komunikacji Lidl Polska na TikToku uwzględnia kilka kluczowych obszarów dla marki. Jednym z nich jest Kuchnia Lidla, która będzie miała swoich stałych przedstawicieli na TikToku. W rolę kulinarnych gospodarzy wcielą się @coocharz oraz @wszamto, znani FoodTokowej społeczności. Zaskoczeniem są jednak dwaj kolejni ambasadorzy, którzy wcielą się w role pracowników sklepu. Pierwszą osobą jest Marta Zgutczyńska (@zguta), która wcześniej na swoim prywatnym profilu odgrywała pracownika konkurencyjnego dyskontu. Drugim twórcą jest Miłosz Muzioł (@milosz_muziol), znany z charakterystycznego głosu, który wciela się w rolę ciotki. Ich zadaniem jest ukazanie rozrywkowej strony marki Lidl i podkreślenie przyjemności robienia zakupów w sklepie. Ta czwórka ambasadorów będzie regularnie występować w materiałach na profilu Lidl Polska.

– To ogromny przywilej odpowiadać za komunikację na TikToku takiego brandu jak Lidl Polska. Praca nad strategią oraz kreacją to wielomiesięczny proces, który pozwolił nam, jako agencji, dobrze zrozumieć markę i jej potrzeby. Wspólnie z klientem wypracowaliśmy efektywną strategię komunikacji, dostosowaną do platformy kreację oraz mieszany model produkcji treści. Część materiałów powstaje na planach zdjęciowych, a część realizują sami twórcy. Dzięki temu zachowujemy zarówno wysoką jakość produkowanych treści, jak i elastyczność, co jest istotne z punktu widzenia prowadzenia komunikacji na TikToku – mówi Roman Terelak, VP agencji Space Cat Industries.

W ramach kampanii launchującej pod nazwą „Tydzień Lidlowy na TikToku” marka przygotowała aktywację Lidl Hunt. Jej gospodarzem jest @latwogang, gwiazda polskiego TikToka i idol pokolenia Z. Łatwogang codziennie od 5 do 10 sierpnia ukrywa w jednym ze sklepów Lidl nagrodę w postaci karty podarunkowej o wartości 1000 złotych. Aby odgadnąć, gdzie znajduje się nagroda, należy w materiałach na profilu Lidl Polska na TikToku odnaleźć rebus, rozwiązać go, a następnie jako pierwszy pojawić się we wskazanym miejscu. Dodatkowo, marka Lidl przygotuje niespodzianki dla wszystkich użytkowników, którzy wejdą w interakcję z profilem. Finał kampanii launchującej zaplanowany jest na 10 sierpnia, kiedy Łatwogang osobiście wręczy nagrodę ostatniemu zwycięzcy.

Źródło: Space Cat Industries

spacecat.pl

Dodatkowe informacje:

O Space Cat Industries:
Agencja Space Cat Industries powstała w 2020 roku jako odpowiedź na rosnącą potrzebę marek związaną z komunikacją do Generacji Z. Od początku swojej działalności specjalizuje się w marketingu na TikToku, poszerzając swoje kompetencje o rozwiązania oparte na AI. Ponadto, agencja posiada własną sieć twórców – Space Cat Network.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikony polskiego designu na znaczkach Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała nową emisję znaczków pocztowych „Polski design". Projekt został zrealizowany we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Netia z nową kampanią reklamową
Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Bezpieczne dzieci w sieci - w kampanii ING
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. ING zachęca w niej do wspólnej nauki i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Już prawie milion dzieci trenuje takie zasady przez zabawę w grze edukacyjnej „Miasto ING” na platformie Roblox....
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu
Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób...
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764