logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Spektakularny mural Yves Saint Laurent dla L’Oreal w ścisłym centrum Warszawy

  PR 12.01.2022, przeczytano 403 razy
ilustracjastrzałka

W grudniu 2021 roku, Braughman Group Media zaprezentował najnowszy mural luksusowej marki Yves Saint Laurent L’Oreal, na prestiżowej lokalizacji w samym centrum Warszawy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-spektakularny-mural-yves-saint-laurent-dla-l%E2%80%99oreal-w-scislym-centrum-warszawy,394366,artykul.html

W ścisłym centrum przy skrzyżowaniu jednych z najbardziej rozpoznawalnych warszawskich ulic – Emilii Plater i Świętokrzyskiej, zaprezentowany został spektakularny mural wykonany dla luksusowej, światowej marki kosmetycznej Yves Saint Laurent.

Artystyczny projekt, zrealizowany na powierzchni ponad 370m2, w tętniącym życiem sercu miasta i w bezpośrednim sąsiedztwie prestiżowych drapaczy chmur Cosmopolitan, Złota 44 oraz InterContinental, oddaje ducha wielkomiejskiego szyku. To wielkoformatowe malowidło zostało w 100% namalowane ręcznie przez grupę warszawskich artystów, a prace nad nim trwały blisko 100 godzin.

Koncepcja artystyczna oddaje ducha przewodniej idei marki. Zapach wolności jest propozycją dla osób nie bojących się odrzucić codziennych stereotypów i pójść swoją drogą, kierując się własnymi zasadami.

Za realizację wielkoformatowego muralu odpowiada Braughman Group Media, który  jest obecnie liderem wielkoformatowej reklamy zewnętrznej OOH i Digital OOH. Firma specjalizuje się również w dziedzinie ręcznie malowanych murali. Braughman posiada aktualnie w swoim portfolio ponad 80 prestiżowych powierzchni muralowych w całym kraju, które można wzbogacić o liczne elementy niestandardowe, m.in. efekty świetlne, konstrukcje 3D lub farby antysmogowe.

Źródło: Braughman Group Media Polska Sp. z o.o.

www.braughman.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polish Graphic Design Talks #11
Głównym tematem konferencji będzie praca nad branding i identyfikacjami wizualnymi. W trakcie wydarzenia poruszymy kwestie współpracy z klientami, poszukiwania zleceń, tworzenia studia, negocjacji wynagrodzeń, etapów pracy nad brandingiem oraz wiele innych kwestii.
Huion, jeden z największych na świecie producentów urządzeń cyfrowych do rysowania, od dziś wprowadza do sprzedaży Inspiroy Giano G930L - nowatorski tablet piórkowy z modułem bluetooth.
Awanse w dziale kreacji VMLY&R
Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.
Piknik z Kuroniami w towarzystwie polskiego mięsa drobiowego
Sezon na majówki w pełni. Nasze grille są rozpalone od kulinarnych emocji, a na ruszcie coraz częściej gości polski drób. Potwierdzili to uczestnicy „Pikniku z Kuroniami”, który odbył się w ramach IV edycji kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje". Gościem specjalnym wydarzenia była aktorka - Anna Mucha.
Jedna ludzkość, jedna planeta – w pokoju
„Only One Earth” to przesłanie przyświecające rozpoczynającej się 3 czerwca kampanii zainicjowanej przez UNEP/GRID Warszawa z okazji Światowego Dnia Środowiska (WED) oraz obchodów 50-lecia Konferencji Sztokholmskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764