logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spicy Mobile z nowymi inżynierami tworzy platformę DSP

  PR 09.04.2020, przeczytano 1202 razy
ilustracjastrzałka

Spicy Mobile buduje zaplecze technologiczne i rozwija dział IT. Na czele zespołu odpowiedzialnego za stworzenie nowej platformy DSP stanęli Kamil Lenartowicz i Kamil Adamczyk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spicy-mobile-z-nowymi-inzynierami-tworzy-platforme-dsp,386522,artykul.html

Kamil Lenartowicz przeszedł do Spicy Mobile po dziewięciu latach pracy w firmie badawczo-technologicznej, gdzie jako Chief Technology Officer zarządzał ponad czterdziestoosobowym działem IT. Natomiast Kamil Adamczyk pracował m.in. jako IT Manager and Senior R&D Developer. Posiada duże doświadczenie w projektowaniu architektury przetwarzania danych i silników obliczeniowych. W poprzedniej firmie był odpowiedzialny za rozwój systemów do emisji reklam oraz narzędzi do pomiaru widowni – oba rozwiązania były wielokrotnie nagradzane w konkursie IAB Research Awards.

W Spicy Mobile Lenartowicz i Adamczyk odpowiadają technicznie i organizacyjnie za zespół, który tworzy nową platformę do emisji reklam na urządzenia mobilne w modelu RTB. Nowe narzędzie będzie automatycznie dopasowywać komunikat reklamowy do cech osobowościowych użytkownika w oparciu o technologię „machine learning”. Będzie też umożliwiać wycenę i zakup emisji odpowiedniej kreacji reklamowej do najbardziej zainteresowanego produktem lub usługą użytkownika. Na realizację tego wartego ponad 10 milionów złotych projektu Spicy Mobile otrzymało grant od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.

Do zespołu dołączyli też Marcel Kołodziejczyk (Senior Software Engineer) – entuzjasta technologii big data i technologii przesyłania strumieniowego, Krzysztof Stefański (Software Developer) – wcześniej Scrum Master w PZU oraz Michał Waszczuk – Software Engineer zawodowo związany m.in. z Gemius i CodiLime.

Jak przyznaje współzałożyciel agencji Artur Zawadzki, kryzys na rynku reklamowym może być szansą dla reklamy mobilnej – tańszej, bardziej elastycznej i lepiej dopasowanej do odbiorców:

- Rok, który dla naszej agencji jest przełomowy pod względem inwestycji w know-how i technologię, może okazać się jednocześnie jednym z najtrudniejszych dla całej branży reklamowej. Mimo niesprzyjających okoliczności, nie wstrzymujemy prac rozwojowo-badawczych, zatrudniamy cenionych na rynku inżynierów, a także czerpiemy ze współpracy ze środowiskiem naukowym. Wyniki badań pokazują, że podczas pandemii znacząco wzrósł czas i częstotliwość korzystania z urządzeń mobilnych, co może zadecydować o przesunięciu budżetów reklamowych do mobile’a.

Źródło: Spicy Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764