logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Srebrna i złota pleksi do obróbki laserowej w ofercie Colop Polska

  PR 28.10.2019, przeczytano 840 razy
ilustracjastrzałka

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów firma COLOP Polska poszerzyła swój wachlarz materiałów grawerskich. Już teraz srebrna i złota pleksi do obróbki laserowej dostępna w ich ofercie! Do wyboru wersja matowa oraz błyszcząca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/srebrna-i-zlota-pleksi-do-obrobki-laserowej-w-ofercie-colop-polska,384515,artykul.html

Srebrna oraz złota pleksi znajdzie szerokie zastosowanie przy produkcji nagród, breloków, ekspozytorów czy topperów na tort. Ponadto, stosując mocowania do pleksi można z niej stworzyć efektowne oraz oryginalne szyldy reklamowe.

Pleksi charakteryzuje się odpornością na chemikalia, a także łatwością w obróbce mechanicznej i termicznej będąc doskonałym materiałem do cięcia oraz grawerowania laserem. Cięcie pleksi w technologii laserowej zapewnia uzyskanie idealnie gładkich brzegów, które nie wymagają żadnej dodatkowej obróbki.

Złota i srebrna pleksi daje grawer w kolorze białym. Sprzedawana w formacie 600 x 298 mm.

Źródło: COLOP Polska

www.colop.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
Jarosław Łuczka Product Ownerem w Adquery
Do zespołu platformy technologicznej adQuery, oferującej kompleksowe rozwiązania z zakresu kampanii digital, dołączył Jarosław Łuczka. Jako Product Owner odpowiada za rozwój technologii w zakresie nowych funkcjonalności, komunikację oraz rozbudowę oferty produktowej firmy.
Nikon: uniwersalny superzoom Nikkor Z 28-400mm f/4-8 VR
Nikon wprowadza do sprzedaży nowy obiektyw zmiennoogniskowy z serii Z – NIKKOR Z 28-400mm f/4-8 VR. Dzięki kompaktowym wymiarom, małej masie i aż 14,2-krotności zooma jest on niezwykle uniwersalny i wygodny do w codziennym użytkowaniu z korpusem Nikon Z. Obiektyw sprawdzi się różnorodnych warunkach, zależnych od inspiracji: od rozległych krajobrazów, poprzez klimatyczną...
Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764