logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Startuje nowa kampania Banku Pekao S.A.

  PR 05.05.2020, przeczytano 1100 razy
ilustracja

Dziś rozpoczęła się kampania Banku Pekao S.A. promująca aplikację Peopay, dzięki której zdalnie można korzystać z usług banku. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Fullsix Media (Havas Media Group).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-startuje-nowa-kampania-banku-pekao-s.a.,386891,artykul.html

Najnowsza kampania Banku Pekao S.A. zachęca do skorzystania z aplikacji Peopay. Bohaterem spotu jest ponownie Sebastian Kawa, 15-krotny mistrz świata w szybownictwie. Tym razem sportowiec odpowiedzialnie zostaje w domu, bo dziś branie życia za rogi to dbanie o siebie i swoich bliskich. Sebastian Kawa, w nakręconym w domu spocie, pokazuje wiele możliwości aplikacji Peopay, między innymi: sprawdza stan konta, opłaca rachunki, bierze pożyczkę czy zakłada lokatę. Przekonuje też, jak proste i wygodne jest założenie Konta Przekorzystnego – wystarczy dowód osobisty i selfie. Wszystko zdalnie, bez wychodzenia z domu.

Kampania, która ma zasięg ogólnopolski, będzie realizowana w mediach online oraz TV (spoty 30’’ oraz 15’’) i potrwa do końca czerwca. Media offline w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Fullsix Media, za kreację odpowiada Saatchi & Saatchi IS, za działania digitalowe agencja Sales & More, a za kampanię w social mediach Performance Media. Filmy wyreżyserował Maciej Kowalczuk, a zrealizował dom produkcyjny Tank.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764