logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Stowarzyszenie Otwarte Klatki z kampanią Starcomu

  PR 07.07.2020, przeczytano 1388 razy
ilustracjastrzałka

Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe stworzyła strategię komunikacji dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki, organizacji broniącej praw zwierząt. Efektem współpracy jest kampania OOH, która porównuje ograniczenia pandemiczne do sytuacji hodowlanych zwierząt.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-stowarzyszenie-otwarte-klatki-z-kampania-starcomu,387693,artykul.html

Pomysł na komunikację powstał w wyniku ostatnich doświadczeń związanych z epidemią koronawirusa, czyli w czasie, kiedy ludzie przekonali się w jakim stopniu niewola, zakazy i ograniczenia, których doznają, wpływają na ich życie. Mając za sobą te doświadczenia, lepiej niż kiedykolwiek rozumieją, co czują zwierzęta hodowlane pozbawiane dokładnie tego, za czym przyszło nam tęsknić. Efektem tego podejścia jest kampania outdoorowa, która ruszyła z początkiem lipca.

To pierwsza współpraca agencji Starcom ze Stowarzyszeniem Otwarte Klatki, a działania agencji wykonywane są pro bono. Jest to tym samym pierwsza akcja projektu Starcom4Good, w ramach którego agencja będzie pomagać organizacjom pozarządowym i charytatywnym, w indywidualnie ustalanym zakresie.

- Starcom4Good to inicjatywa, której celem jest wsparcie strategiczne dla organizacji non-profit. Eksperci Agencji Starcom oferują swój czas, wiedzę oraz pomysły tym wszystkim, których misją jest nieść pomoc potrzebującym. Więcej o akcji, w tym o zasadach w niej uczestnictwa, będzie można przeczytać już niebawem w mediach społecznościowych Agencji. – mówi Sebastian Szade, Strategy & Innovations Director Starcom.

Ekspozycja kampanii jest możliwa dzięki współpracy z AMS i Clear Channel, które wsparły działania kampanii udostępniają nieodpłatnie swoje nośniki OOH.

ilustracjastrzałka

Źródło: Starcom Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764